Gå till innehåll

hur gick söndags turneringen?


Recommended Posts

Hur många var ni när ni splittade? Inte sex pers hoppas jag...det börjar ju likna en kommunistförening om det blir praxis... Vi spelar poker - vi är alla superkapitalister :roll:

 

Själv åkte jag ut på plats åtta efter en av de sämst spelade händerna från min sida på länge...Jag åkte direkt hem, la mig i sängen, drog täcket över huvudet och skämdes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många var ni när ni splittade? Inte sex pers hoppas jag...det börjar ju likna en kommunistförening om det blir praxis... Vi spelar poker - vi är alla superkapitalister :roll:

 

Själv åkte jag ut på plats åtta efter en av de sämst spelade händerna från min sida på länge...Jag åkte direkt hem, la mig i sängen, drog täcket över huvudet och skämdes...

 

Tycker det e trevligt med lite vänstervindar. Men då får man väl ta på sig rollen som "djävulens advokat" som enda vänsterpartist i detta kapitalistiska och materlialistiska gäng...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många frågor från Star_slaskarn... Startmarker på söndagens turnering 3 000 och 20 min blindsökning. Jag tror Trollis låg 4 eller 5a när spliten gjordes och ja den gjordes när det var sex kvar.

 

Jag kan säga direkt att jag inte var särdeles nöjd med diskusionen runt bordet och att styrelsen kommer diskutera hur vi ska lösa det framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan säga direkt att jag inte var särdeles nöjd med diskusionen runt bordet och att styrelsen kommer diskutera hur vi ska lösa det framöver!

 

Missnöjd med diskussionen runt bordet e_novella? Har jag gått miste om något? Turneringen råkade väl inte ut för något i stil med coop spel för att busta shortstacks (som det heter på ren svenska :D )?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...