brut Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Här är det ett dåligt exempel på att inte hålla sig till sakfrågan. För mig är det ganska självklart att det inte stämmer att Ola gör detta för sin egen del. Han gillar ju för fan att prata om bridgehänder, frimärken osv. Detta är ju en helt objektivt upplagd tråd. Ok att dilba är känd och att det tydligen har blivit snack i tidningen tror jag inte spelar så stor roll. Utan anledningen är nog att han får mer respons pga detta. Kan ju ha fel till någon % som vanligt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 fruntimmer +1 Pokern är numera så urvattnad, kall och DÖD att det enda tafatta försöken att hålla den "het" är någon slags bloggduell mellan ett par relativt okända pokerpajsare... skrattretande. Pokern kommer inte att dö förrän ditt stora avslöjande kommer. Vi är fortfarande många som väntar med spänning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 ola blev ledsen i ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Herregud, den där originaltråden måste ju vara det mest patetiska som skrivits på pf. Det var några mellanstadieelever som varit ihop och gjort slut och blivit ihop eller hur var det? Kul fotoserie där i mitten nånstans dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Håll den här tråden on-topic, tack. lawl, mission failed. Jag tycker inte Ola är töntig, jag hade också tiltat sönder om Dildo hade skrivit elaka saker om mig å jag inte fick chansen att såga henne tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
misternils Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Ganska frekvent snackar många poker profiler skit om varandra i diverse forum och bloggar. Blir det inte lite stelt när man springer på varandra på CC, SM, diverse turneringar o.dyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Ganska frekvent snackar många poker profiler skit om varandra i diverse forum och bloggar. Blir det inte lite stelt när man springer på varandra på CC, SM, diverse turneringar o.dyl? Tydligen inte. Verkar fungera fint: http://pokerforum.nu/forum/1198680-post1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Ganska frekvent snackar många poker profiler skit om varandra i diverse forum och bloggar. Blir det inte lite stelt när man springer på varandra på CC, SM, diverse turneringar o.dyl? ...det är bara mission: "get traffic to our blogs" som återkommer lite nu som då ...i själva verket sitter dom alla och kramas, myser och fnittrar åt dom tokiga forumiterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts