TobbeZZ Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Idag är det Onsdags och dags för europatipset och topptipset, Vi har tänkt att köra ett bolagsspel med 10pers där varje del är värd 146kr, vårt system är och sammalagt 1458kr. Newcastle - Manch U X2 Blackburn - Everton 1x2 Fulham - Hull 1 Manch C - Aston V 1x2 Stoke - Bolton 1x2 Tottenham - Middlesbro 1x2 Wigan - West Ham 1x2 Coventry - Sheff U 1x2 Behöver fler till bolaget så säg bara till mig så får ni en invite på SvS Citera
sturedenstore Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Vad skulle det kosta att få in ett tecken till i Fulham-Hull? Intresserad oavsett, kan man köpa fler andelar? Citera
TobbeZZ Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 Vad skulle det kosta att få in ett tecken till i Fulham-Hull? Intresserad oavsett, kan man köpa fler andelar? ett tecken till skulle kosta det dubbla nämligen 2916kr men det är inte vi andra berädda att ge, ska titta upp om du kan det återkommer Citera
TobbeZZ Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2009 Tyvär kan man bara ha en andel, skicka mig din/era email till mig i pm så får ni invite Citera
Recommended Posts