OzzzaJa Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Kanske en Kh9h....... (om man gillar doggy style) Gå får 6h9h annars (om man gillar det). Citera
brainslicer Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 från: "Space: Above and Beyond" or that: Citera
eloket Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Ursäkta off topic men Årets LOL Playing Cards for the Blind: Brailled http://wopc.co.uk/uk/blind.jpg Måste vara garanterat EV+ att spela mot blinda. Citera
Tottyville Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Kan det bli mer white thrash än att ha en pokertattuering på kroppen... Citera
inkassera Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Kan det bli mer white thrash än att ha en pokertattuering på kroppen... Svårt att säga, men det finns ju nivåer värre än denna. Jag har själv fått se en riktigt skön en. På ett dansgolv i Bangkok börjar en 35årig svensk flasha sin nya "ALL IN!" tatuering på sin penis. Citera
Skalman5 Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Svårt att säga, men det finns ju nivåer värre än denna. Jag har själv fått se en riktigt skön en. På ett dansgolv i Bangkok börjar en 35årig svensk flasha sin nya "ALL IN!" tatuering på sin penis. Hellre där än ovanför arslet.. Kan bli jobbigt på badhuset i Sandviken annars... Citera
Tottyville Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Visst jag har också sett några riktigt sjuka. Värsta är nog två stycken jag såg i Thailand resp. Malaysia. Ett adidasmärke på axeln... och sen "Swooshen" på armen... dvs Nike's logga. Hur tänkte dom då? Citera
Lemiux Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2009 Annars vart ja lite småsugen på denna, på triceps http://www.tattoojohnny.com/tattoo-design-gallery.asp?k=cards Men när man tänker efter så känns det som det blir snyggast med 2 snygga orginalkort. Citera
nordkvist Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Hur gick det med den här? Kikade in posthistorik och hamnade här efter ett tag. =) Citera
Lemiux Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Hur gick det med den här? Kikade in posthistorik och hamnade här efter ett tag. =) Hade helt glömt av tråden . Postar en bild på den sen! Sitter på ett cafe i australien nu så har lite svårt att ta en bild Citera
Recommended Posts