Gå till innehåll

Tiiias Hu & Mtt


tiiias

Recommended Posts

Riktigt kul att det går bra för dig, lite intressanterar i denna dagbok skulle vara om du visade lite händer du spelar osv:)

 

Keep it up!

 

Ja kan försöka lägga upp någon då och då men då blir det nog mest från Omaha spelet då jag tycket att HH i HU är rätt ointressant men kommer det något extra fett så visst lägger jag upp.

 

Vill spela nu men kan inte, det sprätter ibenen, den totala rastlösheten är ett faktum :-(

 

Spelade dock lite jacks or better tidigare, Gick åt helvete :) Min stora last

 

 

Nu blir lite cross åkning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

MJAO

 

Jävla sur jag blir, Hoppa upp till NL50HU och inne på bordet är en FI med typ 35$ plockar 88 rais rais allin fi AA sen vann han en till allin och sedan drog han. Nästa nisse kommer och inom 1 min så står jag åter allin mot AA

 

Så efter dessa små olyckor hade jag bara 10$ kvar och tänkte lägga ner meen så spela jag upp dem till 30 igen och nu lär jag forsätta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torska allt på kontot med 50$ :( men va är väntat då jag kör HU och har råd med 3 inköp :) fail

 

Körde på lite med mitt riktiga men va rätt okoncentrerad då min flickvän pratade med mig konstat

 

+76$

 

Nu blire det en dota eller två, Har inte blivit nått alls de senaste veckorna och det är ju synd då jag pwnar alla på det. 1 on 1 någon ? Nä precis jag förstod det 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte blivit nå lir de senaste dagarna då jag har inhandlat mig en Enduro, KTM 450. Crasha 1 gång första dagen och 2 gånger den andra dagen. Varje crash har jag flygit åt helvete över crossen och landat antingen på mage eller på huvudet.. Ett under att jag inte brytit något, Men har jävligt ont lite överallt och kunde inte ens sova inatt :) No pain no nöt

 

 

Är hos mina föräldrar och är så jävla hungrig, Hitta en 10 kr tysk pizza och 2 månader gammal hazelNÖT chocco, den smakade skit. hatar mörk choklad.

 

 

Lira 2 hu bord och det va sjuuukt tråkigt :roll: och gjorde den sjuka plussen på 10$ Wooooho am rich :D

 

Nu ska jag tjuvröka en cigg... Har slutat snusa efter 10 hårda år men nu flera veckor efter så har jag börjat röka 1-2-3 cigg om dagen. FAIL FAIL FAIL .. Måste lösa detta efter denna cigg :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DU är verkligen inte ensam om att börja röka efter slutat snusa. Min kompisar gjorde likadant. Själv håller jag mej till det hälsosamma och fräscha snuset.

 

 

Ja detta är inte hållbart, Köper inte cigg själv men flera polare röker och ja då blir de som de blir. Nä nikotin fri nu.

 

Har grindat vidare i HU träsket och har plussat hela 10$ till, De går bra nu, kompis de går bra nu :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta är inte hållbart, Köper inte cigg själv men flera polare röker och ja då blir de som de blir. Nä nikotin fri nu.

 

Har grindat vidare i HU träsket och har plussat hela 10$ till, De går bra nu, kompis de går bra nu :-P

 

Samma för mej, jag finner mej själv ta en cigg när polarna ska ta en :oops:.

Måste lägga ner nikotinet snart.

 

Försöker själv klonka en turnering går sådär. snart bubbla iaf.

 

Bygger förresten också rulle. Går riktigt bra.

 

Började också lira innan boomen. Tjänade bra med pengar under boomen, satt och lira 5/10 och 10/20 med bra resultat sedan så fick jag en dålig månad och klarade inte känslorna och tog ut resten när jag höll på att gula.

 

Hann förlora en rejäl summa innan dock. Har också sagt upp mej från mitt jobb, hatade jobbet. Ekonomiassisten, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma för mej, jag finner mej själv ta en cigg när polarna ska ta en :oops:.

Måste lägga ner nikotinet snart.

 

Försöker själv klonka en turnering går sådär. snart bubbla iaf.

 

Bygger förresten också rulle. Går riktigt bra.

 

Började också lira innan boomen. Tjänade bra med pengar under boomen, satt och lira 5/10 och 10/20 med bra resultat sedan så fick jag en dålig månad och klarade inte känslorna och tog ut resten när jag höll på att gula.

 

Hann förlora en rejäl summa innan dock. Har också sagt upp mej från mitt jobb, hatade jobbet. Ekonomiassisten, usch.

 

 

Lite lika history :] Sjukt varmt är det nu .. HU spelet går piss för jag inte orkar koncentrera mig, Ligger -2$ :D

 

Dock pos 16 av 165 spelare i 3000$G .. Har dock dåligt med ork att spela klart den men måste väll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har det blitt nada poker dock lite N**** & President med flickvännen och svärföräldrarna, klonka president 2 ggr ^^

 

Ska försöka köra lite HU nu innan jag ska och hämta flickvännen som är ute och svänger på benen :-(

 

Det här spelet var nöten tills Obama kom..

Fortfarande grymt spel, men borde på något sätt döpas om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här spelet var nöten tills Obama kom..

Fortfarande grymt spel, men borde på något sätt döpas om.

 

 

Har hört varianten sopgubbe & president

 

 

 

Final bord nu på turren, Fet chip leader och ligger X2 stack före 2an. Är sjukt trött dock men ska försöka klonka de 1000$ som 1:an får

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...