Machmalo Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Min ser likadan ut, med en nedåtgående Showdown graf och en uppåtgående NonShowdown. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 vad spelar ni för stats när era grafer ser ut såhär? själv ligger jag mkt närmare den heltok postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 typ enda gången jag velat citera någon... så går det inte. Mkt underhållande graf iaf iamivar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 typ enda gången jag velat citera någon... så går det inte.Mkt underhållande graf iaf iamivar... bara för att visa skillzen obv. nsh, men jag tycker att min graf är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts