Gå till innehåll

Bevisat: Pingisspelare är de bästa pokerspelarna


Tuttinunnen

Recommended Posts

Jag tror inte du känner till mig. Jag är född -74 och var inte någon elitspelare (någon klass sämre). De som däremot tillhörde eliten bland -74 och -75 årgångarna känner nog till mig om de har någorlunda minne. Jag trivs bra med att vara lite anonym här. Jag slutade spela pingis för 15 år sedan. Mellan 17-20 tränade jag inte speciellt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

OK, då känner jag dig kanske inte även om det finns en klar chans att jag skulle känna igen ditt namn. Då förstår jag att du var med på 50-årstävlingen (i slutet på 80-talet har jag för mig), när jag redan hade varit borta från stan några år.

 

Jag fick för mig att det var 70-talstävlingen du pratade om. Då kände jag betydligt fler. Ursäkta att jag frågade. Jag går igång på nostalgi, det bara är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man kreditera sig meriter i rundpingis och straffpingis? Isånafall bör jag ha en del att hämta i pokersammanhang framöver...

 

Övriga funderingar:

 

  • Kan man likställa en lurigt skruvad serv med en mästerligt planerad bluff?
  • Är smash samma motsvarande en värdebet?
  • En snygg ballongplock pingisens motsvarighet till en hjältesyn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När en polare som spelat pingis på hög nivå var på en tävling i Ungern tillsammans med JO och några till landslagsspelare körde han denna variant, allt enligt hennes story;

 

när jag var med J-O i ungern på en tävling, var han full sista dagen, så gick vi in (vi var ca 5 perosner) på mc donalds för att köpa nå före vi skulle till hotellet..

så ställer sig JO på ett bord på ett relativt folk-tomt mc donalds i ungern:

 

Är det någon här som haft sex med en OS-mästare??

-Nej? Inte det?

Då ska ni fanimig få den guld-chansen nu!

först fram......

 

(fast på en helt sjukt dålig engelska)

 

 

Stort underhållningsvärde :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar JO alltid det skämtet?

 

Det är iaf lite mer alfahane och dra i stället för att säga.. "har inte vi setts förut?". Jag håller på JO om det nu ens är sant.

 

Själv så har jag aldrig tagit modet till mig att ens köra sistnämnda. När jag nått den mängden mod har jag precis slutat att kunna forma ord med munnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...