Henkiee5 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 Tänkte börja lira på Svs, men hör hört att gränsen för hur många bord man kan lira samtidigt är låg, någon som vet hur låg? 10 bord samtidigt? Citera
Henkiee5 Postad 25 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2009 jahaja, lär väl tableselecta lite mer då, vart håller fisken till? FR eller SH? anyone? Citera
freddo2001 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 jahaja, lär väl tableselecta lite mer då, vart håller fisken till? FR eller SH? anyone? Kolla på de låga nivåerna brukar finnas fler där konstigt nog.. Men FR-borden brukar väl alltid ha mer fisk oberoende av sida? Citera
FriSoren Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 tycker att spela 3 standard bord på svs e snabbt, och turboborden ska jag inte ens snacka om. går saans snabbt samtidigt som klienten e seg Citera
Partyjack Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 jahaja, lär väl tableselecta lite mer då, vart håller fisken till? FR eller SH? anyone? Du kan slå upp klienten på fullscreen, blunda, snurra datorstolen 200 varv i raskt tempo och sen sätta fingret på skärmen. Just där finns det fisk. Citera
Partyjack Postad 25 Februari , 2009 Rapport Postad 25 Februari , 2009 tycker att spela 3 standard bord på svs e snabbt, och turboborden ska jag inte ens snacka om. går saans snabbt samtidigt som klienten e seg Detta är ju en vanesak samtidigt som det är väldigt individuellt.. Själv hade jag problem att spela 4 vanliga bord på SvS i början, nu har jag inga problem med 4 turbo-bord.. Har han grindat >10 bord på vilken klient som helst tidigare lär han inte ha några problem med 4 turbo eller 5 vanliga bord på svs? Citera
bearbeer Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 Om man är ny så är det en stor omställning för klienten suger så hårrrrrt, Jag brukade lira 12 bord på ipoker o b2b men hade problem med 4 på svenska fel. Citera
nordkvist Postad 26 Februari , 2009 Rapport Postad 26 Februari , 2009 jahaja, lär väl tableselecta lite mer då, vart håller fisken till? FR eller SH? anyone? Fisk överallt. Citera
Recommended Posts