Gå till innehåll

Pimpic grindar NL50 på Ipoker, 50K hænder i mars?


HughHefner

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ipoker i ett nötskal...därför bytte jag nätverk.

 

Kan hålla med, men før NL50 hittar jag inget bættre. Kanske prima, men jobbigt att dom flesta nætverk har egna bord om man spelar under NL400.

 

Känner igen det där, torskade *** allt igår på Ipoker. Har gått igenom statisiken från igår. AA mot AK eller lägre pp torskade jag 10 av 15 gånger. KK mot QQ och lägre pp 7 av 12.

 

Visst vet jag att det bara är varians (iaf får vi väl hoppas det) men viss blir man tiltad.

 

aaa det ær helt sick. Påminer lite om mina FL tider. Igår var det inte bara varians, jag tiltade lite också :oops:

 

WTF!! Pimpic din wannabe-gangstah...

 

Skicka mina $200 innan du gular är du snäll!

 

Du, jag behøver dom mer æn dig i sånna hær svåra tider!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har varit med om den bæsta/sæmsta helgen på længe. Det børjade med att en kompis ska åka till Sverige och handla och undrar om jag vill gøra honom sællskap. Resan tar typ 3-4 timmar inkl. allt, så jag stællde upp. Min trænare i thai boxning vill hænga på han också, så nær vi hæmtar honom så kommer ha nmed massa øl och har tydligen bråkat med bruden.

 

Så vi dricker och handlar lite i Sverige och æter på macdonald (shit va illigt det ær i Sverige, vi køpte med oss 40 macnuggets att ha som snack).

 

Sjælv handlade jag bara før 1K typ, behøvde inte mycket och har planer på att flytta snart.

 

Efter det så kom vi hem och drack mer medans min kompis lastade av all sin mat (han handlade før 6K).

 

Vi va inne i stan runt halv 2 och min trænare har jobbat som vakt så han fick leda vægen. Han tog oss till nån fjortis stælle dær vi drack massa champange (kostar typ 300 kr lol), men vi trøttnade på alla småtjejer som var dær så vi drog vidare.

 

Efter det kommer jag en ihåg så mycket men vi drog till ett annat stælle dær vi blandade drinkar med øl :S

 

Sen så skulle vi hem och på vægen træffade jag några andra kompisar som drog med mig till en efterfest och dær drack vi massa wisky/coke (bæsta drinken nånsin). Sen så hænde det me massa skit som jag inte pallar skriva ut hær men jag vaknade hemma runt 20.00 igår. Jag hade somnat sittandes på sængen :S

 

Var jævligt bakis igår men hann med 2116 hænder. Kommer je ihåg nær jag lirat dom men kikade på dom nyss i HM. Ska lægga upp lite hænder snart, får det ej att fungera :S

 

 

Men måste få upp tempot, mål før idag ær minst 3K hænder.

 

go go go!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fannnnn.

 

Blir ju bara massa gråtande från min sida hær men kan inte gøra så mycket åt det. Har pendlat mellan -50 och -200 hela dagen. Vinner massa små potter men førlorar alla dom stora. Floppa top 2 nyss och stacka av till set i 3:or.

 

Hade JTs på knappen och højer, får syn av BB. Flopp JT3 utan færgdrag. Jag blir raisad och re raisar. Fi raisar igen och jag synar bara. Turn kommer nåt skit, en 6 kanske och han bettar och då går jag all in. Hej då 80bb.

 

Hela dagen har varit sån.

 

Sen børjan av månaden har jag spelat 4558 hænder. 18/14/3. flop agg: 3.52 turn agg. 2.63 river agg 1.32 har en 3 bet på 4%. WTSD% : 29% (ær det før høgt?) och w$sd% : 48.

 

 

Nån som har några tips på vad jag gør før fel, ær mest nyfiken på min wtsd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Æntligen færdig før dagen. Spelade ca. 4K hænder idag och det gick upp och ner hela tiden. Ska posta graf imon om jag orkar, verkar inte vara så stort intresse før min dagbok :(

 

Plussa i alla fall hela $12 på dom senaste 5179 hænder. Børjar rækna från månadens start istællet så blir det lættare att følja med i racet. Fick en mail av betfred dær dom sa att dom har en $15K race denna månad. Ganska intressant prisstruktur. 1 får 2,5K, 2 får 1K, 3 får 800 och 4 till 11 plats får 500, sen går det neråt.

 

Tror jag har stor chans att vinna den, betfred erbjuder inte rakeback vad jag vet om så det borde ej vara många grinders som lirar dær. Dom uppdaterar 5 gånger i veckan (WTF, varfør ej varje 24h :S ) så får vænta tills næsta uppdate før att se hur jag ligger till. Skulle igentligen grindat på fredag också men spriten kom føre, så just nu ær jag på 149 plats :(

 

Førresten, har fått typ $1.2K i bonusar också :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHE har inte spelat mer sen...

 

Dock har jag fått igång mina datordelar nu! I form av en hel dator då alltså...kanske börjar grinda om några dagar med lite tur. 50/50 om du får $200 skulle jag tro :oops:

 

Men va fannnn, du får ju førsøka i alla fall. Va ingen fisk nu...

 

Har spelat typ lite mer æn 8K hænder, men det går førtfarande skit. Ska nog inte spela mer idag, ska læsa lite på 2+2 istællet.

 

Kan inte du komentera mina stats? Børjar fundera om jag spelar dåligt eller om ipoker ær riggat :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men va fannnn, du får ju førsøka i alla fall. Va ingen fisk nu...

 

Har spelat typ lite mer æn 8K hænder, men det går førtfarande skit. Ska nog inte spela mer idag, ska læsa lite på 2+2 istællet.

 

Kan inte du komentera mina stats? Børjar fundera om jag spelar dåligt eller om ipoker ær riggat :rolleyes:

 

Kollade snabbt bara, såg väl ok ut.

 

Jodå jag ska försöka, bra bit på vägen nu ju. Ska bara hitta nån kod eller något till mitt Windows och även få igång HM på den stationära sen ska det bli åka av (kanske :))...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

liten pointer... ang img upload..

 

använd tex http://fuskbugg.se/fuskbugg/?p=upload för upload, då jag inte gillar och få popups osv när jag ska titta på dina fina sw0ngs :)

 

Hur ligger du till i antalet händer?

 

glgl

 

/Rob

 

Ok thx, ska børja anvænda den från o me nu. Var back lite mindre æn 300 før dagen och tænkte avsluta. Efter att ha tittat på lite tv så såg jag din inlægg och tænkte att jag kunde ju ej ge upp så lætt. Så spelade ca. 1K hænder till och lyckades sluta bara -135.

 

Ok låter kanske lite gay men jag førlorade ALLA flipps med AK idag (All in pr.).

 

Førlorade en AQ mot A6 som træffa en 6 på river før 180bb (idioten bluffa mig all in på turn).

 

Sen så tappade jag 2 inkøp till den sæmsta NL50 reg på hela ipoker (kanske i hela pokerværlden till o me). Så klart har han AA båda gångerna och jag kan ej slæppa, idioten har synat 3/4 pott på river med A høg innan bl.a.

 

Och shortstack drog ut hela tiden, har børjat syna dom med A8+ KTs+ och alla pp typ. Højer dom 1.5 så slår jag om ganska brett också, antar att det blir lite svings dær men kænns +Ev helt klart.

 

 

 

Kollade snabbt bara, såg väl ok ut.

 

Jodå jag ska försöka, bra bit på vägen nu ju. Ska bara hitta nån kod eller något till mitt Windows och även få igång HM på den stationära sen ska det bli åka av (kanske :))...

 

Ok, men uppdatera dagbok då. Jag har næstan spelat 10K hænder snart, læmna mig inte i skiten, join me =)

 

Vad før kod? Nær jag bestællde från komplett så fick jag kod från dom, annars kan du ju bara hitta en på nætet.

 

Fan va jag ångrar att vi inte betta $10K :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow.

 

helt sick.

 

har førlorat mot regs som re raisat mig pre med 24s 2 GÅNGER och fått in færgen på turn.

 

Lægre set mot høgre 2 ggr.

 

Sen en masssssssssssssssssa annat jævla skit.

 

Allså allvar. Ipoker kænns lika riggat som b2b næstan :S

 

Back typ 6-7 inkøp idag, och dø børjade jag dagen med 2 inkøp upp.

 

Ska ivæg till skjutbanan nu, tror jag kommer lægga ner ipoker.

 

Ska tænka på dom nær jag skjuter sen..................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

egfpirehfnvøkdalnv phfvøk nøkfdnv-lkds nvøohkorufkhdjmvc-ldsk nvlødæ<z

 

 

 

FFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAANNNNNNNNN

 

Først børjar jag med att loosa AA mot 99

 

Efter 5 min kommer 33 mot 44 all in på flopp J34

 

Sen så kommer 22 och AK mot min QQ, och dær ser vi flopp som ær typ 459 och jag går all in och får syn av AK, turn A.

 

Sen massa andra små beat.

 

Jag stænger ner och tar lite dricka o så men tænker att jag får ej ge mig.

 

Startar upp igen. Førsta handen QQ.

 

Højer en kille 3 bettar och en horunge går all in før 20. Tænker hær kan jag aldrig slæppa och går all in. han som 3 bettat tænker lite och synar.

 

Båda har AK. Och floppen Axx så klart :roll:

 

 

Vill bara døda nån nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe microgaming ælskar jag. Tyværr så skaffade min skin egna bord på lægre nivåer så jag orkade inte stanna kvar :(

 

Haha... jo egentligen är ja ju primafan. Starta "karriären" där men gillar dock inte nya klienten. Den är iofs ok men inte alls lika grym som den förra. Dock lika riggad :mrgreen:

 

Vilket skin körde du? Uni? Unis bord har ju nämligen både mer action och bättre värde enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... jo egentligen är ja ju primafan. Starta "karriären" där men gillar dock inte nya klienten. Den är iofs ok men inte alls lika grym som den förra. Dock lika riggad :mrgreen:

 

Vilket skin körde du? Uni? Unis bord har ju nämligen både mer action och bättre värde enligt mig.

 

Jag spelade på pokertime. Hade jættera deal dær. Har ej testat den nya klienten, får gøra det snart.

 

 

 

 

Ska testa o lira lite nu, men ær det fortfarande riggat så kommer jag stænga ner och børja skæra mig sjælv istællet.

 

Har kækat lite och tittat på tv, nu jævlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade på pokertime. Hade jættera deal dær. Har ej testat den nya klienten, får gøra det snart.

 

 

 

 

Ska testa o lira lite nu, men ær det fortfarande riggat så kommer jag stænga ner och børja skæra mig sjælv istællet.

 

Har kækat lite och tittat på tv, nu jævlar.

 

Åfan visste inte att pokertime har egna bord nu.

 

Men skära sig själv de e nog en djävla bra ide. Kanske lättare plåstra om sigsjälv än köpa nya möss och tangentbord hela tiden :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok thx, ska børja anvænda den från o me nu. Var back lite mindre æn 300 før dagen och tænkte avsluta. Efter att ha tittat på lite tv så såg jag din inlægg och tænkte att jag kunde ju ej ge upp så lætt. Så spelade ca. 1K hænder till och lyckades sluta bara -135.

 

Ok låter kanske lite gay men jag førlorade ALLA flipps med AK idag (All in pr.).

 

Førlorade en AQ mot A6 som træffa en 6 på river før 180bb (idioten bluffa mig all in på turn).

 

Sen så tappade jag 2 inkøp till den sæmsta NL50 reg på hela ipoker (kanske i hela pokerværlden till o me). Så klart har han AA båda gångerna och jag kan ej slæppa, idioten har synat 3/4 pott på river med A høg innan bl.a.

 

Och shortstack drog ut hela tiden, har børjat syna dom med A8+ KTs+ och alla pp typ. Højer dom 1.5 så slår jag om ganska brett också, antar att det blir lite svings dær men kænns +Ev helt klart.

 

 

 

 

 

Ok, men uppdatera dagbok då. Jag har næstan spelat 10K hænder snart, læmna mig inte i skiten, join me =)

 

Vad før kod? Nær jag bestællde från komplett så fick jag kod från dom, annars kan du ju bara hitta en på nætet.

 

Fan va jag ångrar att vi inte betta $10K :P

 

Jag beställde ju bara massa lösa datordelar. Fick låna något bränt Vista 64bit av polaren som hjälpte mig (fixade allt) med datorn. Det var mest för att kolla så datorn funkade, sen hittade jag ett litet litet program på piratebay som knäckte skiten på en minut. Trodde inte det funkade så lätt längre, klonk :D Nu sitter jag på nya burken och ska installera HM! Så snart jag fått ny kod och fått över musik/databaser hit ska jag smälla upp skärm 2 och våldta dig 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfan visste inte att pokertime har egna bord nu.

 

Men skära sig själv de e nog en djävla bra ide. Kanske lättare plåstra om sigsjälv än köpa nya möss och tangentbord hela tiden :roll:

 

Ju pokertime fixade det før ett år sen typ. Tankade ner klienter førut och dom hade en NL20 ord, 2 st NL50 och en NL100 med två spelare på :(

 

Fan.

 

Ps. Det ær mycket skønare att skæra sig æn att slå sønder tangerbord.

 

Jag beställde ju bara massa lösa datordelar. Fick låna något bränt Vista 64bit av polaren som hjälpte mig (fixade allt) med datorn. Det var mest för att kolla så datorn funkade, sen hittade jag ett litet litet program på piratebay som knäckte skiten på en minut. Trodde inte det funkade så lätt längre, klonk :D Nu sitter jag på nya burken och ska installera HM! Så snart jag fått ny kod och fått över musik/databaser hit ska jag smälla upp skärm 2 och våldta dig 8-)

 

 

Lycka till att fixa HM med vista.

 

Vill du våldta mig så får du stælla dig i kø! Och køn ær lång :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...