kurtan Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Funderar på att köpa en snygg Mac avsedd endast för poker, framför allt av säkerhetsskäl. Hur gick det? Bestämde du dig till sist? Om inte så kan du ju kolla in den nya MacBooken: Citera
Octocrab Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Hur många pokersajter har Mac-klienter? Citera
thefman Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Postad 2 April , 2009 jadu jag kom av mig från dom planerna när ja träffade en downswing och sen har det liksom inte blivit av. Mcbook wheel såg ju jäkligt intressant ut, men 19min batteri låter ju inte som framtiden? Citera
brainslicer Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 ...men 19min batteri låter ju inte som framtiden? but its superthin ju.., man kan inte få allt Citera
lappen Postad 2 April , 2009 Rapport Postad 2 April , 2009 Hur gick det?Bestämde du dig till sist? Om inte så kan du ju kolla in den nya MacBooken: Haha..aprilskämt Citera
thefman Postad 2 April , 2009 Författare Rapport Postad 2 April , 2009 Haha..aprilskämt lol skulle iof förklara typ hela klippet Citera
Recommended Posts