Gå till innehåll

Är du diagnotiserad med en neuropsykiatrisk diagnos?(eller misstänker att du kan bli)


Joeduck

hUR MÅNGA HAR DAMPEN?  

89 medlemmar har röstat

  1. 1. hUR MÅNGA HAR DAMPEN?

    • JA
      14
    • NEJ
      56
    • ANTAGLIGEN
      19


Recommended Posts

Många pokerspelare beter sig jävligt udda tycker jag. Speciellt i det här forumet så jag startar en omröstning.

Alltså "neuropsykiatriska diagnoser", som autism,adhd,asperger,tourettess osv

Observera att omröstningen är sluten. Ingen (förutom admin tror jag) kan se vem som röstat på vad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kryptiskt var det nog, egentligen så tror jag att de flesta som uppfyller kriterierna för de neuropsykiatriska diagnoser som finns, ej är medvetna om "det" s.a.s. MEN jag försökte få med att alla ska kunna svara, annars hade jag inte tagit med alternativet 3 i omröstningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvärtom. Utmärkande för asperger är ju att inte kunna läsa sin omgivning psykologiskt/socialt.

 

I bästa fall kan väl däremot en aspergare vara vass på att räkna odds.

 

Vid onlinepoker så behövs inte det. Informationen är så filtrerad. Vid live njaa. Tror många live spelare är ganska kassa på att läsa folk.

 

Dessutom så kan en del nog läsa omgivningen men har svårt för det eller bryr sig inte nämvärt. Det är aldrig fråga om homogena grupper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många pokerspelare beter sig jävligt udda tycker jag. Speciellt i det här forumet så jag startar en omröstning.

Alltså "neuropsykiatriska diagnoser", som autism,adhd,asperger,tourettess osv

Observera att omröstningen är sluten. Ingen (förutom admin tror jag) kan se vem som röstat på vad.

 

På vilket sätt är folk här udda jämfört med andra forum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...