Basen Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Inser att jag, helt ofrivilligt, inte druckit en droppe alkohol sedan Crappys nyårsskiva. Citera
Jennez Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 En vinare och ett dricksglas whiskey den senaste veckan men det var för att lindra tandvärk så det räknas inte. Annars drack jag ett glas vin i fredags. Fan vad jag har börjat ligga av mig. Ska till Köpenhamn på onsdag får väl ta igen allt där på torsdag. Citera
CopShootCop Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 Sorsele? Där dricker man bara "skogstjärna"? *hehe* Vad tusan är "skogstjärna"? Aldrig hört talas om det. Citera
Emilio Postad 16 Februari , 2009 Rapport Postad 16 Februari , 2009 smådruckit varje dag inser jag. måndag: några öl och drinkar på kvällen tisdag: en flaska rödvin delat på 3, någon öl onsdag: träffade en forumit jag inte sett på 2år, blev riktigt många öl, drinkar och en skåne. blev så full att jag gick in i en glasvägg, lätt huvudvärk pga det dagen efter torsdag: en grasshopper vid poolen, 1öl fredag: en mojito vid poolen, 2öl lördag: några öl, beställer en drink på måfå, blev BMW(förvisso rätt god) som visade sig vara en shot samtidigt som polaren beställer in en tequila till mig. drack båda i rask följd vilket nog blev för mycket. pga värme, ljudnivå, dålig luft, trötthet och något olämpligt jag åt blev jag lätt illamående/kallsvettades och drog hemåt någon timma senare och sket rätt illa dagen efter. söndag: en öl till kvällsmaten idag har jag bara druckit en sangria änsålänge. borde nog trappa ner på det hela inser jag när jag läser detta. Haha, nu skojar du väl heltoken. Det där var ju rätt lagom tycker jag. Citera
Recommended Posts