Gunnfjaun Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Hej! Vi är två fakenickare som spelar massa MTTs på mellan nivå allt från 20krs DoNs till 100kr fullring utfrysningsturneringar. Vi kom på idéen att starta en dagbok efter att jag kom på mig själv att fantisera om giganterna eisenhower och mendieta i sängkammaren. Ship it hallå! Målet är att övergå till svs cashgame bord och återta platsen som kung av 5/10 från willros Citera
DjLuppy Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Det är jag som är mendietas lowlimit kopia En dag hoppas jag kunna spela påker så bra att jag kan köpa en lägenhet. Eftersom eisenhower2 började innan miig spelar jag tyvärr bara 1$ Dobble or noting än så länge. Målet för månaden är att plussa 3000k$! Ship it! Citera
MilfHunter Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Dagböcker som startas 04.12 en söndagsmorgon gillas skarpt. :thumbs up: Citera
weddie Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Härligt, jag kommer absolut följa denna. GL Citera
Myt4z Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Det är jag som är mendietas lowlimit kopia En dag hoppas jag kunna spela påker så bra att jag kan köpa en lägenhet. Eftersom eisenhower2 började innan miig spelar jag tyvärr bara 1$ Dobble or noting än så länge.Målet för månaden är att plussa 3000k$! Ship it! Tufft mål på den nivån? GL iaf:) Citera
DjLuppy Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 bump? Det går inte så bra lengre.. Kommer nog börja spela på högre dobble or nothings där man får lite respekt när man bluffar. Citera
speltorsk_LOL Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 bump? Det går inte så bra lengre.. Kommer nog börja spela på högre dobble or nothings där man får lite respekt när man bluffar. HAHA EPIC FFS! Citera
DjLuppy Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 HAHA EPIC FFS! hur är epic? Spelar du okcså donsar? Citera
litch Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 bump? Det går inte så bra lengre.. Kommer nog börja spela på högre dobble or nothings där man får lite respekt när man bluffar. Tycker att du ska börja spela nosebleed stakes så du kan få den respekt du förtjänar Citera
speltorsk_LOL Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Spelar du okcså donsar? Nä, håller mig till pokern. Kanske i framtiden, men det är det för tidigt att sia om. Citera
DjLuppy Postad 17 Maj , 2009 Rapport Postad 17 Maj , 2009 Tycker att du ska börja spela nosebleed stakes så du kan få den respekt du förtjänar Det låter bra, var gör jag det? Känns som du inte är seriös.. Bara för att du är spelberoende!! Eller du kanske var seriös? Skojar bara isåfall! Citera
Recommended Posts