Gå till innehåll

mendihower220 - Skepp och hoj!

Recommended Posts

Postad

Hej! Vi är två fakenickare som spelar massa MTTs på mellan nivå allt från 20krs DoNs till 100kr fullring utfrysningsturneringar. Vi kom på idéen att starta en dagbok efter att jag kom på mig själv att fantisera om giganterna eisenhower och mendieta i sängkammaren. Ship it hallå!

Målet är att övergå till svs cashgame bord och återta platsen som kung av 5/10 från willros 8-)

Postad

Det är jag som är mendietas lowlimit kopia 8-) En dag hoppas jag kunna spela påker så bra att jag kan köpa en lägenhet. Eftersom eisenhower2 började innan miig spelar jag tyvärr bara 1$ Dobble or noting än så länge.

Målet för månaden är att plussa 3000k$! Ship it!

Postad
Det är jag som är mendietas lowlimit kopia 8-) En dag hoppas jag kunna spela påker så bra att jag kan köpa en lägenhet. Eftersom eisenhower2 började innan miig spelar jag tyvärr bara 1$ Dobble or noting än så länge.

Målet för månaden är att plussa 3000k$! Ship it!

Tufft mål på den nivån? GL iaf:)

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Postad
bump? :-(

Det går inte så bra lengre.. Kommer nog börja spela på högre dobble or nothings där man får lite respekt när man bluffar.

Tycker att du ska börja spela nosebleed stakes så du kan få den respekt du förtjänar

Postad

8-):twisted:

Tycker att du ska börja spela nosebleed stakes så du kan få den respekt du förtjänar

Det låter bra, var gör jag det? Känns som du inte är seriös.. Bara för att du är spelberoende!! Eller du kanske var seriös? Skojar bara isåfall! ;-)