ZizziRoger Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Funderar på att köpa en netbook (liten bärbar dator med ca 10" skärm) och ha för att spela poker på när jag reser. Någon som testat att köra på en sådan som kan ge info om de räcker till eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Rent prestandamässigt fungerar det men vill du verkligen lira på en så liten skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZizziRoger Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Rent prestandamässigt fungerar det men vill du verkligen lira på en så liten skärm? Tja, får de plats får de plats. Frågan är hur stort ett minibord är på boss, prima och andra klienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Har läst här på forumet hur stora borden är i pixlar, sök lite så finner du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Du borde kunna köra med miniview, fyra bord med något överlapp på de flesta klienter. Netbookskärmar på 10" verkar ha som standard 1024 x 600 i upplösning. Miniview är runt 480 x 350. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Jag har en acer one och brukar spela 2 bord på den. Det blir lite överlappning men funkar, fler bord var dock svårt tyckte jag. På SvS förstorades bordet och tog upp hela skärmen så där funkade det inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts