Gå till innehåll

willros har gjort en 5/10 sek instruktionsvideo!


KOllopFiSH

Recommended Posts

haha wtf jag trodde jag klippte bort det där...lyssnade på det nu, låter ju inet som att jag bryr mig så hårt om vad hon säger:P haha...ska fan göra en ny bättre snart, typ i morn...kul med så mkt kommentarer! Man blir ännu mer impad av typ raptor eller aejones när man försöker göra en video själv, hur dom klarar av att förkalra så bra hur dom tänker, och att dom orkare prata så mkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tkr du spelar vissa händer alldeles för hårt samt att du inte valuebettar ngt alls med marginella händer. du plussade väll ca 1k nu du hade nog kunnat göra 2-3 k med dina träffar:s

 

Tror han köpte in sig för 1200 på borden. 1200x3=3600kr. Sen så när han klickar upp kassa, så står det att han har ca 7k på borden. så lite mer gjorde han nog än 1k =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8:55 Tror det bästa att fyrbetta AKs när du är oop och knappen squezar.

 

17:25 T5s CO för brett att höja med? Missad värdebet på river.

 

28:13 Du fyrbettar AKo, men slowspelar AJ6rr flopp. Tror det bästa är att betta ut där.

 

Skulle gärna höra dina tankar om att minraisea knappen. Vad är det som gör det mer profitabelt än en 3x bet.

 

Såg stabilt ut! GG! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-)

haha, skönaste jag sett!

 

ett klagomål bara.. kanske att du kunde haft lite mera inlevelse då FI frågar: "är jag söt?".. ditt svar: "mm.." känns inte som en trovärdig bet :D

 

'Hahaha lololol OMG! FI, du är fan rolig! fan jag hade gjort en råbra video men helvetes fitt datorn fuckade upp sig. Har köpt en ny jävel nu., Dator asså, en luiten samsung nc10 så om jag skriver slarvkugt så är det flr att jag är ovan vid tagnetbordet,.!!

 

Ska fan göra en ny snart måste braa fylla på rullen nästa lön:-) :-) iofs så har jag inget jobb...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det första, bra kommentar av Stevebutabi2.

Nu till det lite mer relevanta, jysk har nu extrapris på vantar.

 

Jag tycker det är riktigt märkligt att ingen tidigare gett denna video den hårda kritik den egentligen förtjänar, så jag får väl bli den förste.

Jag hade behövt använda mig av hela PF's databas för att kunna beskriva hur dåligt du spelar dina händer och hur mycket luckor ditt spel har. Tyvärr har jag inte tillgång till det så ska försöka hålla mig kort.

 

DU SUUUUUUUUUGER!!!!!!!!!!

 

mvh knivn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför du miniraisar från knappen, jo resonemanget du hade var att du ville spela många potter i position... Men dom gångerna du har en fin stark hand som du vill bygga pot med får du ju inte in så mycket preflop och blir svårt att spela efter den andres stack. Dessutom , vill du väl inte ge chansen att någon ska flopa ut dig med en skit hand som många kommer att få för sig att spela tillslut efter när du miniraisar med premium händer.

 

MINIRAISA = FEL PÅ många sätt från knappen 5 manna, enligt mig då men , ja eller egentligen från alla pos.

Dock kan man minska sin bet till 3.5bb från knappen till och med 3bb men miniraisen tror jag du ska fundera över. GL vid borden vill gärna se fler filmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...