Djens Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Jag ligger i förhandlingar med tjejen just nu, men ska se om jag kan komma undan och spela Citera
Ängeln17 Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Jag ligger i förhandlingar med tjejen just nu, men ska se om jag kan komma undan och spela Gammal man vet hur man fixar det . - Älskling. Jag tänkte åka iväg den 14:de på en pokerturnering och vinna den. Sen på söndagen kan vi gå ut och köpa dom där skorna du så gärna vill ha. . Citera
Ängeln17 Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 Är det så att pokerspelare alltid måste vänta till sista stund innan de bestämmer sig för att spela en turnering, eller va de flesta intresserade bara nyfikna men för lata för att ta sig till en lokal för att spela lite livespel? Citera
MikeTime Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Är det så att pokerspelare alltid måste vänta till sista stund innan de bestämmer sig för att spela en turnering,eller va de flesta intresserade bara nyfikna men för lata för att ta sig till en lokal för att spela lite livespel? De måste alltid vänta till sista timmen med anmälan. Lika bra du har en dator med internetuppkoppling i lokalen så du kan läsa alla anmälningsmail som kommer lagom till du ska börja koka korv. Citera
bentus Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Hoppas vi får ihop ett gäng nu. Bara att ni anmäler er nu era pokertörstande Linköpingsbor. Citera
Djens Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Det är nog själva dagen som är problemet, de jag pratat med är sugna men skulle blivit halshuggna av deras flickvänner om de gått. Citera
Ängeln17 Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2009 Det är möjligt att det är precis som Djens säger att det är dagen som spelar roll, men vi kommer att köra ändå och med klockan som addat pris blir det bra värde. Info på mail kommer under kvällen till de som anmält sig om adress mm. Dessutom kommer vi att köra en gång i månaden till att börja med tills vi ser att det finns ordentligt intresse. Åtminstonde våren ut innan vi tar beslut på hur fortsättningen ska bli. Så preliminärboka 14 mars (ingen röd dag, ingen specialare, inga skollov). Citera
Djens Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Ja, får jag föreslå att vi kör SH bord ifall vi blir kanske bara 20 stycken? Citera
Ängeln17 Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2009 Ja, får jag föreslå att vi kör SH bord ifall vi blir kanske bara 20 stycken? Tankeläsare? Upp till 20 är det 5 eller 6 mannabord som gäller. Citera
Nojjby Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Dessutom kommer vi att köra en gång i månaden till att börja med tills vi ser att det finns ordentligt intresse. Åtminstonde våren ut innan vi tar beslut på hur fortsättningen ska bli. Flyttar ner till Linköping i höst så jag hoppas det blir en bra vår så ni kör även då. Citera
bentus Postad 12 Februari , 2009 Rapport Postad 12 Februari , 2009 Hur många spelare verkar de bli Ängeln? Citera
Yxel Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag kommer dit! Bojkotta Alla hjärtans dag Citera
okocha Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag hitta sjukt bra värde precis. (13:42:34) Jens: $100 lastlonger på lördag? Fisken Djens tror dessutom att han kommer få 4 kort varje hand eftersom det brukar vara så. Citera
Ängeln17 Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag hitta sjukt bra värde precis. Fisken Djens tror dessutom att han kommer få 4 kort varje hand eftersom det brukar vara så. Va? I Engeln special har man faktiskt fem kort på hand, bara så ni vet vad vi ska spela . Citera
Sunkii Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Går det att höra av sig imorgon på dagen om man känner för/har tid att lira? Citera
MikeTime Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Fisken Djens tror dessutom att han kommer få 4 kort varje hand eftersom det brukar vara så. Han har väl kompletterat hålkorten med två aktiebrev... Citera
devalanteriel Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag kommer! Det är nog själva dagen som är problemet, de jag pratat med är sugna men skulle blivit halshuggna av deras flickvänner om de gått. Tack och lov bestämde vi oss för att fira i kväll för att förhoppningsvis slippa knökfulla restauranter. Citera
Ängeln17 Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2009 Går det att höra av sig imorgon på dagen om man känner för/har tid att lira? Jag kommer att kolla av mailen en sista gång i morgon vid 13. Därefter är det svårare att anmäla sig. De som är anmälda har ju möjlighet att ta med en gäst om de önskar. Citera
Ängeln17 Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Jag kommer att kolla av mailen en sista gång i morgon vid 13. Därefter är det svårare att anmäla sig. De som är anmälda har ju möjlighet att ta med en gäst om de önskar. Ny tid. 13.45 sista chansen. Citera
bsr Postad 15 Februari , 2009 Rapport Postad 15 Februari , 2009 Vem vann sen då? Vet ju vem som åkte först iaf Hoppas det var han som slog ut mig så mina marker fick det trevligt Citera
Ängeln17 Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2009 Vem vann sen då? Vet ju vem som åkte först iaf Hoppas det var han som slog ut mig så mina marker fick det trevligt http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/28274-en-aengels-vaeg-i-det-okaenda.html#post1185753 Citera
Recommended Posts