Ängeln17 Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Äntligen! Premiär för PK Engeln. Den 14 februari tänkte vi köra igång vår nystartade klubb. Vi kommer att anordna en turnering med bra startstack och mjuk struktur som inbjuder till spel. Dessutom kommer vi att addera en klocka från Police (värde 2990 kr) till vinnaren. Turneringen kommer att ingå i ”rankingligan för 2009” där totalsegraren i december kommer att få ett ännu inte bestämt pris. Eftersom vi driver klubben som ett ”slutet sällskap” krävs det medlemskap för att få delta i turneringen. Man kan bli medlem genom rekommendation av befintlig medlem eller genom att bli godkänd av styrelsen. Vi bjuder på fika samt korv med bröd och det kommer att finnas dricka att köpa för de törstiga. Klubben tillåter inte att man tar med alkoholhaltiga drycker till turneringen. Deltagarantalet är begränsat till 50 och föranmälan är ett måste. OBS! Endast föranmälda deltagare kommer att släppas in. Typ av turnering: THNL Inköp: 450 Startstack: 5000 Startblinds: 25 – 50 Tid/nivå: 40 minuter de fyra första, därefter 35 minuter. Dealers: Förhoppningsvis på finalbordet. Anmälan: pkengeln@hotmail.com Var: Linköping. Adress meddelas via e-mail några dagar innan. Tid: 17.00 startar turneringen och sista insläpp är 16.30 (därefter låses lokalen). Sidospel kommer att erbjudas allt eftersom behov uppstår och lediga bord finnes. Välkomna PK Engeln Citera
Ängeln17 Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Just ja, PMa inte mig utan skicka alla frågor via mailen så blir det rätt från början. Citera
fredde80 Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Pokerspelare saknar flickvänner/fruar? Citera
MRogo Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Vi kommer att anordna en turnering med bra startstack och mjuk struktur som inbjuder till spel. Tid/nivå: 20 minuter de fyra första, därefter 25 minuter. Citera
Ängeln17 Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2009 Tid/nivå: 20 minuter de fyra första, därefter 25 minuter. Aj då . Blev lite fel där 40 och 35 ska det vara. Citera
Glödlampan! Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Jag hade dykt upp om det ej låg på valentin <3 Citera
HerrDaniel Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Jag hade dykt upp om det ej låg på valentin <3 Samma här, lite dumt val av dag. Men går väl fler tåg... Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Vore ju skoj om de forumiter som ska dit skriver det i den här tråden. Alltid skoj att försöka gissa vem som är vem när man väl är på plats. Jag ska, med 83 % säkerhet, dit i alla fall. Citera
HerrDaniel Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Samma här, lite dumt val av dag. Men går väl fler tåg... Ändrade planer! Tur vissa måste jobba ibland! Citera
MikeTime Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Vore ju skoj om de forumiter som ska dit skriver det i den här tråden. Alltid skoj att försöka gissa vem som är vem när man väl är på plats. Jag ska dit . Undrar hur du ser ut i verkligheten? Citera
Arnan Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Åker gärna dit ifall några fler ska dit från Nrkpg . Så man slipper åka tåg lite drygt. bara jobbigt att det är just den 14:de då tjejen lär gnälla. Men det kan vi nog fixa Citera
MikeTime Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Ok. Nu är det klart. Jag kommer. Med blåmärken. Men i alla fall. Ängeln - läs din mail. Och svara. Citera
Ängeln17 Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Ängeln - läs din mail. Och svara. Vilka av alla 35 förfrågningar angående turneringen ? Citera
MikeTime Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Vilka av alla 35 förfrågningar angående turneringen ? Men för h-e! Jag hade tre (eller var det fyra:roll: ) enkla, små frågor!! Kom igen nu - visa lite servicekänsla här nu! Btw - många reggade? (Fem frågor nu va? ) Citera
Ängeln17 Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Men för h-e! Jag hade tre (eller var det fyra:roll: ) enkla, små frågor!! Kom igen nu - visa lite servicekänsla här nu!Btw - många reggade? (Fem frågor nu va? ) Du har mail. 11 st reggade men som sagt 35 förfrågningar so far. Citera
Ängeln17 Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Åldersgräns? 18 år. Citera
bentus Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Jag kommer med. Hoppas vi lyckas fylla premiär turneringen trots valet av datum. Jobba på nu Pokerstaden Linköping. Citera
SoderKrippa Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Undrar hur du ser ut i verkligheten? wp. Den finingen! /SK Citera
MikeTime Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 wp. Den finingen! /SK Äh fan Sk, nu får du sätta dig på tåget och komma ner till Lkp den 14:e! Vore skoj att träffa en av de man har mest hatkärlek till på pf irl! Citera
Ängeln17 Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 kollar ni leg? Om personen inte tidigare är känd så gör vi det ja. Jag kommer med. Hoppas vi lyckas fylla premiär turneringen trots valet av datum. Jobba på nu Pokerstaden Linköping. Vi jobbar hårt på det. Många förfrågningar som sagt men fortfarande gott om säten kvar. Citera
Recommended Posts