Gå till innehåll

HELTOKER. eng > spa


heltoker

Recommended Posts

Jadu, du säger Gerrard, jag säger Xavi lr Iniesta. Du säger PL, jag säger La Liga. Osv osv.

 

Iniesta lr Xavi skulle ha svårt i PL? Gerrard skulle ha lika svårt i La Liga.

 

Kort sagt, vi tycker helt olika. Men snälla, säg aldrig att vi skämemr ut oss på bortaplan. Vi är det enda lag som är favoriter vart vi än kommer, oavsett om det är på Stamford Bridge, Old Trafford, San Siro, Santiago osv.

 

På riktigt nu. Vilken drömvärld lever du i? Barcelona är inte favoriter på någon av dessa arenor. När dom här lagen spelar på hemmaplan är det aldrig favör bortalaget, oavsett motstånd. Dummaste jag hört...

 

Edit: Givetvis med hänsyn till skadesituation etc...

 

 

Alla rättar sig efter vårat spel, för att vi är så riktigt jävla bra..

 

Alla lag rättar sig efter sina motståndare. Något annat vore idiotiskt? Tror du Barcelona bara går ut o kör utan att bry sig om motstånd? Sluta gör bort dig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jadu, du säger Gerrard, jag säger Xavi lr Iniesta. Du säger PL, jag säger La Liga. Osv osv.

 

Iniesta lr Xavi skulle ha svårt i PL? Gerrard skulle ha lika svårt i La Liga.

 

Kort sagt, vi tycker helt olika. Men snälla, säg aldrig att vi skämemr ut oss på bortaplan. Vi är det enda lag som är favoriter vart vi än kommer, oavsett om det är på Stamford Bridge, Old Trafford, San Siro, Santiago osv.

 

Alla rättar sig efter vårat spel, för att vi är så riktigt jävla bra..

 

Nej ni är inte favoriter vart ni än kommer. Inget lag, och jag menar verkligen INGET lag är favoriter på Old Trafford eller Stamford Bridge förutom hemmalaget.

 

Edit: Det första håller jag dock med om. Vi tycker olika och så länge det inte går att bevisa så ere ingen jätteidé att tjaffsa om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla lag rättar sig efter sina motståndare. Något annat vore idiotiskt? Tror du Barcelona bara går ut o kör utan att bry sig om motstånd? Sluta gör bort dig...

 

Du förstår vad jag menar, United är oftast ett ganska offensivt lag. Mot oss åker bussen in, och jag menar verkligen åker in o ställer sig FRAMFÖR mål. Vi gör små ändringar, men kör alltid vårt spel. Alla lag ändrar ju hela sitt jävla spel när dem möter oss.

 

Edit: Därför var det "roligt" att se Madrid igår, det går ju som bortalag att spela fotboll på Camp Nou. Undrar när PL-lagen fattar det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej ni är inte favoriter vart ni än kommer. Inget lag, och jag menar verkligen INGET lag är favoriter på Old Trafford eller Stamford Bridge förutom hemmalaget.

 

Edit: Det första håller jag dock med om. Vi tycker olika och så länge det inte går att bevisa så ere ingen jätteidé att tjaffsa om det.

 

Var helt övertygad om att vi skulle gå vidare på Stamford inför CL-semin. Visst, det var på fitthåret.. Börja inte med domarens insats nu bara, var lika dålig för oss som för Chelsea sett över TVÅ (obs: matchen på Camp Nou också) matcher..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var helt övertygad om att vi skulle gå vidare på Stamford införmatchen. Börja inte med domarens insats nu bara, var lika dålig för oss som för Chelsea sett över TVÅ (obs: matchen på Camp Nou också) matcher..

 

Såg inte matchen så kan inget säga. Och jag hejjar på United FYI. Men bara för att du var övertygad om att ni skulle gå vidare så betyder inte det att ni va favoriter :D majoriteten av fotbollsvärldens experter trodde ju på Chelsea, spelbolagen hade Chelsea som favorit osv. Det säger väl att ni inte va favoriter. Eller har du rätt och alla andra fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte matchen så kan inget säga. Och jag hejjar på United FYI. Men bara för att du var övertygad om att ni skulle gå vidare så betyder inte det att ni va favoriter :D majoriteten av fotbollsvärldens experter trodde ju på Chelsea, spelbolagen hade Chelsea som favorit osv. Det säger väl att ni inte va favoriter. Eller har du rätt och alla andra fel?

 

Hmm, det där är kul för hos alla spelbolag så var ju Barca liten favorit lr 50-50...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, det där är kul för hos alla spelbolag så var ju Barca liten favorit lr 50-50...

 

ja jag hade fel. Men det va på att gå vidare inte på att vinna matchen. Om Chelsea möter Barcelona hemma i en gruppspelsmatch där ingen tidigare match har inverkan så kommer oddsen garanterat att vara till Chelseas favör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag hade fel. Men det va på att gå vidare inte på att vinna matchen. Om Chelsea möter Barcelona hemma i en gruppspelsmatch där ingen tidigare match har inverkan så kommer oddsen garanterat att vara till Chelseas favör

 

Så kan det vara, det jag ville säga med "vi är favoriter" är väl egentligen lite att vi är mkt bättre på motståndarnas hemmaplan än vad motståndarna är på Camp Nou.

 

Just Chelsea borta idag skulle vara svårt, 50/50. United har jag inte överdriven respekt för. Vi kan mkt väl vinna, det är iaf bra mkt större chans än att ni slår oss på Camp Nou..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har last lite om vad kungbohman har skrivit och fattar inte hur ni orkar ifragasatta honom. Det ar en person med ett sinnessjukt tunnelseende och som inte har nagan som helst koll pa fotboll utan bara pa sitt favotitlag. Det ar pinsamt vilka argument du anvander och hur du favoriserar vissa skitspelare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte starta upp lite lowstakes-komma-in-i-kläderna grind efter mer eller mindre 3 månaders frånvaro från borden.

 

Vet med mig att de va snack om att Hold em manager buggade sig och virusprogrammet säger att det har funnit en trojan när man försöker öppna det. Detta händer mig nu. Hur löser jag problemet lättast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alright, så jag svalde stoltheten och gick ner till 2,5/5.

 

länge sen ja spelade så langa gärna kommentarer om följande händer:

 

 

har för mig att fi e rätt tight

 

***** Hand 1183754343 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, December 04, 2009 10:42:28 PM

Diana 37 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: HNIC (591.48)

Plats 4: Chagall (990.69)

Plats 5: LaFortuna (1265.70)

Plats 1: SkäggLäpp (2297.77)

Plats 3: Bullit (980.76)

HNIC lägg LM 2.50

Bullit lägg SM 5.00

** Giv **

HNIC [:Qs:, :Qd:]

 

*** Bet Runda 1 ***

Chagall Syna 5.00

LaFortuna Höj till 20.00

SkäggLäpp Lägg

HNIC Höj till 75.00

Bullit Lägg

Chagall Lägg

LaFortuna Syna 75.00

*** Flop(Board): *** : [:6c:, :7c:, :4c:]

*** Bet Runda 2 ***

HNIC vad är planen?

 

 

std?

 

***** Hand 1183727719 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, December 04, 2009 10:25:05 PM

Diana 37 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: HNIC (489.01)

Plats 5: LaFortuna (968.94)

Plats 1: SkäggLäpp (991.57)

Plats 4: Chagall (1613.23)

Plats 3: devilsdice (411.66)

Chagall lägg LM 2.50

LaFortuna lägg SM 5.00

** Giv **

HNIC [:Ah:, :Ks:]

 

*** Bet Runda 1 ***

SkäggLäpp Lägg

HNIC Höj till 15.00

devilsdice Lägg

Chagall Syna 15.00

LaFortuna Höj till 50.00

HNIC Höj till 125.00

Chagall Syna 125.00

LaFortuna Syna 125.00

*** Flop(Board): *** : [:Th:, :Kd:, :3h:]

*** Bet Runda 2 ***

Chagall Passa

LaFortuna Passa

HNIC Satsa 75.00

Chagall Syna 75.00

LaFortuna Syna 75.00

*** Turn(Board): *** : [:Th:, :Kd:, :3h:, :5d:]

*** Bet Runda 3 ***

Chagall Passa

LaFortuna Passa

HNIC Passa

*** River(Board): *** : [:Th:, :Kd:, :3h:, :5d:, :3c:]

*** Bet Runda 4 ***

Chagall Passa

LaFortuna Passa

HNIC All-in 289.01

Chagall Syna 289.01

LaFortuna Lägg

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1163.02

HNIC [Eh, Ks] Två par, kungar och treor Vinst: 1163.02

 

std?

 

***** Hand 1183773241 *****

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, December 04, 2009 10:54:56 PM

Diana 29 (Vanlig /Cash Game )

Plats 2: HNIC (665.53)

Plats 3: Nygga (246.10)

Plats 1: iop (565.45)

Plats 4: LelleTony (499.43)

Plats 5: Samvetet (1100.65)

Nygga lägg LM 2.50

LelleTony lägg SM 5.00

** Giv **

HNIC [:Th:, :Td:]

 

*** Bet Runda 1 ***

Samvetet Lägg

iop Lägg

HNIC Höj till 15.00

Nygga Syna 15.00

LelleTony Syna 15.00

*** Flop(Board): *** : [:9s:, :5c:, :Tc:]

*** Bet Runda 2 ***

Nygga Passa

LelleTony Satsa 25.00

HNIC Höj till 90.00

Nygga Lägg

LelleTony Syna 90.00

*** Turn(Board): *** : [:9s:, :5c:, :Tc:, :5d:]

*** Bet Runda 3 ***

LelleTony Passa

HNIC Passa

*** River(Board): *** : [:9s:, :5c:, :Tc:, :5d:, :As:]

*** Bet Runda 4 ***

LelleTony All-in 394.43

HNIC Syna 394.43

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 998.86

HNIC [10h, :10r:] Kåk Vinst: 998.86

 

LelleTony [7s, Kns] Par i femmor Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har last lite om vad kungbohman har skrivit och fattar inte hur ni orkar ifragasatta honom. Det ar en person med ett sinnessjukt tunnelseende och som inte har nagan som helst koll pa fotboll utan bara pa sitt favotitlag. Det ar pinsamt vilka argument du anvander och hur du favoriserar vissa skitspelare!

 

Haha, vi vann trippeln förra året så antagligen är våra spelare ganska bra. Ganska komiskt, det enda jag sa förra året om Barcelena var att vi var bäst i världen, o hade dem bästa spelarna. Visade ju sig stämma mer än väl..

 

Säger samma sak i år igen, vi tar hem alla pokaler. Och i år är det inte tre, utan sex som ska hamna i prisskåpet.

 

Störst, Bäst, Vackrast - Futbol Club Barcelona.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...