Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Postad

Funderade ju lite på det men har väl typ kommit fram till att det förmodligen skulle vara säkrare att hyra av Christer Pettersson och han är ju ändå död. Inte för att jag tror att du är farlig på något sätt men en riktig skojare verkar du ju vara 8-)

Postad

hehe yes, fattade redan innan jag skrev inlägget att min image här på pf inte skulle hjälpa mig att få lägenheten uthyrd :) Sturedenstore får gå i god för att jag i vanliga fall är en mycket skötsam och väluppfostrad ung man!

Lägenheten är iallafall en trea på 55 kvm med sovplats för fyra pers. Den är helt nyrenoverad och ligger fem minuters gåtid ifrån La Rambla samt 20 minuters gåtid ifrån stranden. Egen terrass. Fungerande spis, tvättmaskin, microvågsugn, kyl/ frys och dusch samt toalett. Tyvärr inget fast internet.

€1050 för hela december månad

veckohyraskostnader kan diskuteras

Postad

Är fortfarande 20 grader vissa dagar här men snittet ligger väl runt 15. Blir obv kallare ju mer tiden går men Barcelona i sig är en jävligt fin stad och jag hade helt klart stannat tiden ut om det inte var för polarnas ekonomiska bekymmer.

Det finns många internetcafeer och fik med wi-fi så helt utan internet är ju inte staden som sådan.

Postad
lal obv ska man få skit här på pf första gången man är seriös för en stund :) Faktum kvarstår dock att det är ett riktigt bra erbjudande :)

Skit får man om man förtjänar det, vafan är du för pokerlirare som inte ens har internet i lägenheten? :mrgreen:

Postad

Fan vad El Clasico är överskattat. Ena laget kör handbollsanfall med MINST 10 minuters sidledspassningar innan de avslutar och det andra laget består av en offensiv vars främsta mål är att sälja klubbens tröjor samt en obefintlig defensiv. Lägg då till noll klubbkänsla hos "supportrarna" och en dödstyst arena. tror ja streamar söndagsöppet imorn eller whatever som sänds

Postad
Fan vad El Clasico är överskattat. Ena laget kör handbollsanfall med MINST 10 minuters sidledspassningar innan de avslutar och det andra laget består av en offensiv vars främsta mål är att sälja klubbens tröjor samt en obefintlig defensiv. Lägg då till noll klubbkänsla hos "supportrarna" och en dödstyst arena. tror ja streamar söndagsöppet imorn eller whatever som sänds

ROONEY ROOONEY ROOONEY

och Giggsy!