heltoker Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 this imo. (iofs en massa skit på den men men..) tillsammans med lite(mkt): och även lite av detta: fotbollsmange är obv en levling. (försöker få med så många pf termer som möjligt i ett och samma inlägg) Citera
ninjapuff Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 haha vilken jävla skitresa ni har åkt på Citera
heltoker Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 haha vilken jävla skitresa ni har åkt på saknar dig med Citera
kingsofcards Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 haha vilken jävla skitresa ni har åkt på +1 lider med dig Citera
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Svenska avundsjukan. Lägg av jävla janteapor. :evil: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Citera
heltoker Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Svenska avundsjukan. Lägg av jävla janteapor. :evil: det där är nått levlingskonto va? Citera
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 det där är nått levlingskonto va? no, dock en väl avägd levlingspost. Citera
heltoker Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 no, dock en väl avägd levlingspost. ok hahahaha Citera
SasaOmerbasic Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 ok hahahaha muhhaha. Citera
heltoker Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 röd dag och en massa festivaler runt om i stan imorn hehe hihi Citera
heltoker Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Postad 26 September , 2009 Varit här i typ 10 dagar nu eller nått så kan väl komma med en semilam rapport om vad som hänt so far: Regn första två dagarna men efter det har solen stått högt på himmelen utan moln i sikte mer eller mindre varje dag. 26-32 grader. Jag är här med två riktigt nära polare (POLARNA>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>robin van persie>>>>>sturedenstore, ninjapuff,omacold>>>>>>Kofi Annan) som ja känt hela livet. Den ena är nog känd som något utav en bulldozer på SvS 1/2- nivå där han går under nicket Penelopez. Den andra kan göra typ 120 chins. Ett minus är att båda är Arsanalfans. Bott på ett hostel(!) sedan vi kom hit men det är skönare än man tror. Bara massa ungdomar som bor här ochn sådär. Vi kommer dock troligtvis flytta in i en lägenhet här i stan under kommande vecka så man får lite mer rutiner i vardagen samt att jag äntligen kan börja grinda igen med en lina man kan lita på De andra två arbetar i sextimmars skift på dagarna så det blir en del dötid. Försöker se endel serier under den tiden samt sola och hänga med lite andra svenskar som också bor här på hostelet. Just denna helg är det som sagt festivalhelg av nått slag så de e fett mycket folk ute på gatorna och så på kvällarna vilket e sweet! Vi är bjudna på hemmafest ikväll, kan bli gris. Segt är att min väska blev snodd idag på stranden :-/ Hade typ kläder och sånt för 1500 men annars blev inget direkt av värde snott, förutom kontokortet vilket jag spärrade dirr. Vi släppte ögonen från väskan i 2 min prick och sen efter det fanns det ingen väska kvar. trist. Kanske lägger upp lite bilder senare om jag vill. hehe. Allmänt: riktigt fin stad.. stora fina ytor, nice strand, skön mentalitet hos folket och sådär.. Minus för alla pundare som sitter och gömmer sig på bakgatorna samt obv tidigare nämnda ficktjuvar. De andra är obv och tittar Arsanalmatchen atm så jag såg chansen att skriva ner allt detta nu. Hoppas det är läsbart Om inte så får den som nu läser detta ligga på Sture (kingsofcards) att komma ner hit och skriva åt mig EDIT: oh juste.. såg en bild på Leeoo idag också. Citera
heltoker Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Postad 26 September , 2009 de blir 4e raka PL- titeln i år också Citera
okocha Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 de blir 4e raka PL- titeln i år också Sålänge giggs är ung nog för att spela fortsätter sviten imo. Citera
Snygglenn Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Har du blivit snällare sen du kom tillbaka från de döda? Känns så imo Och släng upp lite bilder =) Citera
heltoker Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Postad 27 September , 2009 Har du blivit snällare sen du kom tillbaka från de döda? Känns så imo) alla har vi väl svackor? Citera
heltoker Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Postad 29 September , 2009 fortfarande jäävligt nice osv här. var på nou camp igår och gick en rundvandring osv.. semiballt faktiskt även fast ja hatar barca (FC). ska tydligen bli 30 grader idag. sweet. EDIT: råder alla som inte fortfarande spelar managerzone att starta ett konto Citera
slowboy Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 fortfarande jäävligt nice osv här. var på nou camp igår och gick en rundvandring osv.. semiballt faktiskt även fast ja hatar barca (FC). ska tydligen bli 30 grader idag. sweet. EDIT: råder alla som inte fortfarande spelar managerzone att starta ett konto Ehhhm Managerzone, det hade jag redan 01 doock gick det i graven 05 efter att några klasskompisar logga in på mitt konto och sålt alla mina spelare + fått det bannat Citera
dandelion169 Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Nick? HNICs GuldGossar heter laget iallafall du kan ju även testa att söka på FC VALKSVETT och se vilken användare som dyker upp då! Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Vem är du? -Im Turtle Citera
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 -Im Turtle Hur vet du vem Simon Juhlin är? Är du från Kalmar!?!? Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Hur vet du vem Simon Juhlin är? Är du från Kalmar!?!? HNIC och HNICs kontaktnät = highstakes Citera
Recommended Posts