Gå till innehåll

HELTOKER. eng > spa


heltoker

Recommended Posts

  • Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är det för ngt ni ska lira i Österrike?

 

Det var egentligen en kompis som kvalade in till en $4k liveturre, flyg och hotell var bokat för två och självklart valde han att ta med mig på trippen (han valde främst mellan mig och sture så jag antar att valet var enkelt) Jag ska egentligen bara spela cashgame eller mindre sideevents.

 

Förutom pokerspelande kommer vi mellanlanda i London både på dit- och hemresan. På nervägen ser vi England - Ukraina och på hemvägen gör vi ett lite längre stopp och åker till Manchester för att se United - Porto.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var egentligen en kompis som kvalade in till en $4k liveturre, flyg och hotell var bokat för två och självklart valde han att ta med mig på trippen (han valde främst mellan mig och sture så jag antar att valet var enkelt) Jag ska egentligen bara spela cashgame eller mindre sideevents.

 

Förutom pokerspelande kommer vi mellanlanda i London både på dit- och hemresan. På nervägen ser vi England - Ukraina och på hemvägen gör vi ett lite längre stopp och åker till Manchester för att se United - Porto.

 

 

 

jgji GJOIJoIJFiJios s*g k*u* j*vla *f*ttunge d* en plågsam j*vla d*d ditt *ckliga h*rbarnb*js

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 5: HNIC ( $4363.79 USD )

Seat 1: greedence ( $2687.01 USD )

Seat 2: MrFishy ( $5755.51 USD )

Seat 3: orje65 ( $2890.62 USD )

Seat 4: micke99 ( $1636.41 USD )

HNIC posts small blind [$10.00 USD].

greedence posts big blind [$20.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HNIC [ :7s::7h: ]

MrFishy raises [$80.00 USD]

orje65 calls [$80.00 USD]

micke99 folds

HNIC calls [$70.00 USD]

greedence calls [$60.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :6d:, :Qd:, :7d: ]

HNIC bets [$240.00 USD]

greedence folds

MrFishy calls [$240.00 USD]

orje65 calls [$240.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :Kc: ]

HNIC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 5: HNIC ( $4363.79 USD )

Seat 1: greedence ( $2687.01 USD )

Seat 2: MrFishy ( $5755.51 USD )

Seat 3: orje65 ( $2890.62 USD )

Seat 4: micke99 ( $1636.41 USD )

HNIC posts small blind [$10.00 USD].

greedence posts big blind [$20.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to HNIC [ :7s::7h: ]

MrFishy raises [$80.00 USD]

orje65 calls [$80.00 USD]

micke99 folds

HNIC calls [$70.00 USD]

greedence calls [$60.00 USD]

** Dealing Flop ** [ :6d:, :Qd:, :7d: ]

HNIC bets [$240.00 USD]

greedence folds

MrFishy calls [$240.00 USD]

orje65 calls [$240.00 USD]

** Dealing Turn ** [ :Kc: ]

HNIC

 

Betta och gula mot fishys set alt färg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

London va nice. När vi kom till dit var vi fortfarande osäkra på att få biljetter till englandsmatchen men arton telefonsamtal senare lyckades vi till sist lösa det och biljetterna fanns att hämtas ut i anknytning till arenan. sweet. Taxichaffisen på vägen från hotellet till Wembley var ett inbitet west ham- fan med hundra olika historier om olika slagsmål mot andra lags firmor och liknande, sjukt underhållande.

 

Väl vid arenan märkte man verkligen hur mycket stoltare engelsmännen är över sitt land än oss osäkra svenskar som tolkar minsta tendens till patriotism som rasism. 87 000 pers på wembley och stämningen var rätt sick faktiskt. Kul att England fick vinna men segt att de inte vann med mer än två mål, vilket var vad jag hade bettat på innan matchen.. wellwell

 

Nu sitter jag på hotellet i Österrike och chillar medan min turneringsspelande resekompis har gått ner till borden. Hotellet är femstjärnigt och ligger mitt i skidbacken. femton grader och sol.. damn it feels good to be a gangsta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...