BigShot Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Trist att de går tungt. Har själv tagit break när jag haft liknande perioder och tycker det fungerar ganska så bra, även fast det kan va svårt att hålla sig borta från pokern Om det är obekvämt med att spela 200bb så är det väl bara att köra med 100bb? Citera
KOllopFiSH Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 du är dålig på poker, det är därför du inte vinner. VARFÖR lägger du inte ner och sparar pengar + tid. Inse att alla inte kan vinna på poker! iofs så är det tack vare sånna som dig som man själv vinner Citera
Roob Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 du är dålig på poker, det är därför du inte vinner. VARFÖR lägger du inte ner och sparar pengar + tid. Inse att alla inte kan vinna på poker! iofs så är det tack vare sånna som dig som man själv vinner -1 Citera
John_teh_Donk Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Tjenare, har faktiskt inte sett att du är tillbaka med dagbok Hur går det sista dagarna då? Eftersom du spelade på FT förut antar jag att det är lite omställing att spela på syn-fiskiga svs låga nivåer. Det är ju inte direkt lätt att reppa en stark hand, och få nån fisk att lägga andra paret osv Citera
Roob Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 vad jag vet så har han låst kontot fram till idag, den lelle kanske har börjat spela på svs igen Citera
John_teh_Donk Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Ah ok! Vi får väl se om han återvänder idag då Citera
Roob Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 Kör du forf på svs eller nån annan site i tankarna? Citera
Recommended Posts