Gå till innehåll

Seriösa pokerspelare i Timrå/Sundsvall


vinn2008

Recommended Posts

 

 

 

Hej

 

Söker seriösa pokerspelare som är intresserade av att skaffa ett kontor/lägenhet i Timrå/Sundsvall .

Har själv spelat på heltid i två år nu och känner att det börjar bli dags och skaffa sig lite "arbetskamrater" och separera fritiden och spelandet bättre.

Är själv +30

....så nått liknade vore ju bra, fast spelar inte så stor roll....men +20 allafall å rökfria.

 

Intresserade hör av er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

Hej

 

Söker seriösa pokerspelare som är intresserade av att skaffa ett kontor/lägenhet i Timrå/Sundsvall .

Har själv spelat på heltid i två år nu och känner att det börjar bli dags och skaffa sig lite "arbetskamrater" och separera fritiden och spelandet bättre.

Är själv +30

....så nått liknade vore ju bra, fast spelar inte så stor roll....men +20 allafall å rökfria.

 

Intresserade hör av er.

 

Ingen i sundsvall/timrå som spelar poker?????:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok...berätta lite om den

 

Den ligger i centrala Sundsvall. Vi brukar sitta där och grinda lite då och då, men inte på regelbunden basis.

Fast jag vet inte om man kan kalla det för pokerklubb längre eftersom vi inte arrangerar några turneringar nuförtiden. Vi håller mest till där och spelar tv-spel, ser på tv och grindar poker. Men inte alls lika ofta nu som förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ligger i centrala Sundsvall. Vi brukar sitta där och grinda lite då och då, men inte på regelbunden basis.

Fast jag vet inte om man kan kalla det för pokerklubb längre eftersom vi inte arrangerar några turneringar nuförtiden. Vi håller mest till där och spelar tv-spel, ser på tv och grindar poker. Men inte alls lika ofta nu som förr.

 

roligare med lite mera seriöst poker grind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor (vanligtvis) i Sundsvall och lirar poker på heltid. Just nu befinner jag mig i Thailand sedan några månader tillbaka, men planerar åka tillbaka till Sundsvall i mars. Lirar NL $2/4-5/10. 27 år. Kontor låter halvintressant, eller iaf inte helt ointressant :-)

 

Kan höras mera då du kommer hem igen då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i Timrå. Förut hade jag ett kontor nere på byn men nu sitter jag hemma igen. Jag är eventuellt intresserad av en "andel" i ett kontor men jag kommer i så fall inte att sitta där heltid, bara någon eller några dagar i veckan.

 

...ja vi får se hur det blir då vi är några intresserade då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...