jon2 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 tror du verkligen fi bara foldar eller 4betar i position? Mot nits nar rangerna blir sa snava . Foldar lr 4 bettar jag iaf. Citera
Espen Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 Alltså. Fine. På den här nivån kanske folk inte 4betar speciellt brett. Men folk är även jävligt dåliga. Vi har 37bb och QQ på J hög flopp. In med smeten. End of discussion. Bara funderar på hur du får det till att jag sitter på 37bb? Citera
Espen Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 Synar han da med hander du slar ? annars kan jag inte se varfor du 3 bettar QQ vilket gor handen till en bluff. Du har anda 40 % equity mot JJ+ nar du har 3 bettat och synar 4 bet ar potten sa stor i relation till din stack att du kan stacka av med qq mot rangen JJ+ pa en ofarlig flop. Han kan höja med vad som helst på knappen och vi har en limpare. Synar jag så bjuder jag dels in limparen plus att jag tror mina Q-Q är bästa handen just där. Dock när han slår om igen så känns inte mina Q-Q så starka längre och en fold hade varit det rätta spelet så här i efterhand. Flopp folden kan som sagt tyckas väldigt tight, men sätter han på A-A till 90% efter hans bett på flopp, vilket jag tycker ger mig odds för att folda och spara de sista 25$ då jag ändå bara investerat 12$ i potten. Citera
Tottyville Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Bara funderar på hur du får det till att jag sitter på 37bb? Läste fel, men det spelar ingen roll, du kan editera in 74b istället för 37 bb i mina tidigare poster och sen läsa exakt samma text som jag skrev. GGWP. Citera
speltorsk_LOL Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Sen när blev solid=världens supernit?' This. Läs facit i första inlägget utöva facit i praktiken ???? ??? Profit. Citera
heltok Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Säg vad ni vill killar men vi pratar om nl50. Där 4 bettar folk (nästan) aldrig sämre än QQ. Så att Knappens range är väll AA,KK,JJ....Ser inte i princip någon hand du slår... Och han har aldrig AJ här.. Jag spelar själv nl50-100 och nej, Folk gör inte så med AK... OK fold imo hittade din graf: Citera
speltorsk_LOL Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Den där grafen finns inte på riktigt va?! Citera
fowran Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Jag postade nåt om att man skulle 3beta K-hög flop för information med KJ och släppa mot push, 100 BB djupt! Låt oss aldrig glömma den tråden! Citera
handmadegod Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Mot nits nar rangerna blir sa snava . Foldar lr 4 bettar jag iaf. Ett tips till dig: setminea mot folk som 3betar snävt. Citera
pezdawg Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Spelar roll om ni är 10087 personer eller 3 personer vid bordet när han slår upp från knappen. Citera
pezdawg Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Låt oss aldrig glömma den tråden! snälla länka nån vänlig själ... Citera
Supertequila Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 vet inte om tråden finns kvar ens. Var typ bland de första inläggen jag skrev för 3 år sen lr så. Kommer ihåg att det fick fart på Nebbis o Hjort i alla fall. Citera
Emilio Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Jag postade nåt om att man skulle 3beta K-hög flop för information med KJ och släppa mot push, 100 BB djupt! Haha, hur tänker man när man kommer fram till ett sådant resonemang? Citera
Supertequila Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Haha, hur tänker man när man kommer fram till ett sådant resonemang? Man tänker att man har sett för mkt WPT o hört Mike Sexton säga: Raise for information, typ 1 miljon gånger, o sen tror man att man behärskar poker Citera
Recommended Posts