Sourzzz Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag ser mig själv som en väldigt bra turnering/Sit&Go spelare och behärskar det väldigt bra om jag tittar på statistiken, de senaste 2 veckorna har kännts felfria. Men när jag väl sätter mig vid ett cashgame bord så händer absolut ingenting, går upp & ner och jag kan sitta så i timmar tills jag ger upp. Är det fler som varit i samma situation och vad gjorde du för att förbättra ditt cashgame spel? Vilka är de största skillnaderna förutom blinds höjning och kanske tightare spel i cashgame? Tack på förhand alla pokernissar ;D Citera
cazacu Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 det är väl betydligt tigjhtare spel i sng/mtt? beror iofs på om du spelar sh eller fr. Hade jag spelat MTT och SNG hade jag satsat på FR då spelsättet är väl mest likt där. Men är du ute efter snabba cash och mer action är det SH du ska spela, men spela lösare då och mer aggresivt. // Tips från fisken Citera
Sourzzz Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag kör oftast 5-manna bord, tycker om action och snabba pengar ;D Citera
kungbohman Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Jag kör oftast 5-manna bord, tycker om action och snabba pengar ;D hu är ett bättre alternativ pm du gillar action o snabba pengar.. Citera
Sourzzz Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2009 är mig är det tvärtom hu är ett bättre alternativ pm du gillar action o snabba pengar.. Njae intressantare med fler faktiskt, men mycket riktigt.. det blir mer action o lite nervösare ;D Citera
Mobiero Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Eller varför inte spela helt ensam?: D Citera
LegalizeIt2 Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Eller varför inte spela helt ensam?: D The rake will kill you! Citera
Recommended Posts