Gå till innehåll

Dänish Påker Tour eller PokerDanskkampen 2009


OJP

Recommended Posts

Ta med frugan - busta tidigt - gör henne lycklig - premiärbada tidigt tillsammans efteråt.

 

Den dagen jag får med henne till en pokerturnering så kommer jag att gå all in varje hand tills vinst eller bust.

 

För övrigt så har jag tänkt att svara på ditt PM men varenda gång jag har läst det så har jag blivit lamslagen av förlusten av "mina" pengar. Kan fan inte släppa det. Håller i vilket fall som helst med om att det var sjukt trevligt att ses. Hoppas vi får chans att göra om det snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den dagen jag får med henne till en pokerturnering så kommer jag att gå all in varje hand tills vinst eller bust.

 

För övrigt så har jag tänkt att svara på ditt PM men varenda gång jag har läst det så har jag blivit lamslagen av förlusten av "mina" pengar. Kan fan inte släppa det. Håller i vilket fall som helst med om att det var sjukt trevligt att ses. Hoppas vi får chans att göra om det snart.

 

Lugnt, jag förstår och även om jag börjar släppa de värsta posttraumatiska symptomen av din bad beat efter flera sessions med min terapeut, så händer det fortfarande att jag upplever handen i Matrix liknande "bullet time" stil då och då. Klart vi ska ses igen snart, på Marienlyst eller någon annanstans...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj oj, 19:e är ju om bara två veckor. Det ringer några varningsklockor i min skalle om att det var ngt jag skulle göra den helgen. Vet ej vad (men jag minns aldrig sånt iofs). Ska också kolla med regeringen så får jag återkomma.

 

Slutet på april/början på maj är dock helt fritt för min del (dock ej helgen som börjar kring den 23/4, då är det finnkamp).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det såklart. Jag vill väldigt gärna fullfälja den planen. Mitt inlägg var ju endast till för att provocera fram deltagande från dig och tjuren genom att insinuera att ni är dåliga pokerspelare. Jag har aldrig träffat dig och även om le bull har gett mig en del pengar (som jag sedan blev bestulen på av en dansk) så har jag spelat alldeles för lite mot honom för att avgöra hans kunskapsnivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...