bulldogPK Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Nystartade BPK söker samarbetspartner. Vi startar med ca 60 pokerintresserade medlemmar men siktar på att ligga på över 100 medlemmar redan till sommaren. Vi behöver hjälp med att fixa en inbjudande och attraktiv miljö för våra medlemmar att spela i. Om ni kan hjälpa oss, tveka inte att höra av er! Mvh BPK bulldogpokerklubb@gmail.com Citera
Gaston116 Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 kan ju vara intresant o veta var den ligger? Citera
Nice Hand GG Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 kan ju vara intresant o veta var den ligger? Kan typ chansa på Mjölby Citera
bulldogPK Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2009 Kan typ chansa på Mjölby Stämmer bra det. Vi befinner oss i Mjölby, som ligger ca 3 mil utanför Linköping. Citera
MikeTime Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Stämmer bra det.Vi befinner oss i Mjölby, som ligger ca 3 mil utanför Linköping. Du har strax mail. Citera
bulldogPK Postad 26 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2009 Du har strax mail. Nice. Ser fram emot det! *EDIT* Är det bara för mig som gmail inte funkar just nu? Citera
jm_j Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Nystartade BPK söker samarbetspartner.Vi startar med ca 60 pokerintresserade medlemmar men siktar på att ligga på över 100 medlemmar redan till sommaren. Vi behöver hjälp med att fixa en inbjudande och attraktiv miljö för våra medlemmar att spela i. Hej, det var jag som ringde dig strax efter mitt förra inlägg. Olika skins (och helst samarbetspartners för pf.nu/poker.se) är nog lättas att få napp på. Jennez & Ola med sin Betway kan vara en möjlighet. Annars är det bara att ringa runt lite tills man får napp. Citera
bulldogPK Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2009 Kan typ chansa på Mjölby När jag tänker på detta så var det ju lite skumt att du gissade rätt direkt. Drog du slutsatsen från ip eller vet du kanske tom vem jag är? Vet jag vem du är? Citera
johjo Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 När jag tänker på detta så var det ju lite skumt att du gissade rätt direkt.Drog du slutsatsen från ip eller vet du kanske tom vem jag är? Vet jag vem du är? Eller så sökte han på ditt nummer. Så vad har vi lärt oss idag? Använd alltid oregistrerade kontantkort när du publicerar telefonnummer på öppna forum. Citera
bulldogPK Postad 27 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2009 Eller så sökte han på ditt nummer. Så vad har vi lärt oss idag? Använd alltid oregistrerade kontantkort när du publicerar telefonnummer på öppna forum. Oregistrerade kontantkort är bara för skummisar och yrkeskriminella Citera
Nice Hand GG Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Eller så sökte han på ditt nummer. . Citera
SouthEast Postad 27 Januari , 2009 Rapport Postad 27 Januari , 2009 Oregistrerade kontantkort är bara för skummisar och yrkeskriminella Sån tur att poker är lagligt då. Citera
Recommended Posts