TheCop Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Hej! Har spelat en hel del på SS men känner nu att det är dags att byta klient. Mina funderingar går till Party Poker samt Unibet som verkar ha en riktigt skön ut estetisk snygg klient. Är det någon som har erfarenhet från dessa klienter? Hur är det med rakeback, fisktätheten osv? Nackdelen med Unibet verkar vara trafiken på förmiddagarna. På Party verkar det aldrig vara några problem med den saken.. MVH: TheCop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kardum Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Hej! Har spelat en hel del på SS men känner nu att det är dags att byta klient. Mina funderingar går till Party Poker samt Unibet som verkar ha en riktigt skön ut estetisk snygg klient. Är det någon som har erfarenhet från dessa klienter? Hur är det med rakeback, fisktätheten osv? Nackdelen med Unibet verkar vara trafiken på förmiddagarna. På Party verkar det aldrig vara några problem med den saken.. MVH: TheCop är det rakeback du vill ha så finns redbet 50% riktigt bra! det är också 5 manna bord precis som SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 är det rakeback du vill ha så finns redbet 50% riktigt bra! det är också 5 manna bord precis som SvS Hmm.... 6-manna e de väl på b2b/Entraction? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Hmm.... 6-manna e de väl på b2b/Entraction? 6-manna på b2b, 5-manna på Boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Oj. På rak arm är väl Unibet respektive Party Poker de klinter med allra sämst deals/hög rake osv. Vad som helst är väl i stort sett bättre än dessa? Party är visserligen mkt fiskigt men det är just för att det finns inget som lockar proffsen dit. (i form av låg rake eller RB eller annat fördelaktigt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prez1dent Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Varför är alla så fruktansvärt rakeback-kåta? Det är det absolut sista jag bryr mig om när jag ska börja spela på en ny site. Nästan så det blir tvärt om, ju lägre rakeback desto mer sugen är jag att spela där med tanke på att man slipper alla andra snålgrinders! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shortstack Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Varför är alla så fruktansvärt rakeback-kåta? Det är det absolut sista jag bryr mig om när jag ska börja spela på en ny site. Nästan så det blir tvärt om, ju lägre rakeback desto mer sugen är jag att spela där med tanke på att man slipper alla andra snålgrinders! Allting relativt, spelar du mycket så blir det svårt att bortse från rakeback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts