Gå till innehåll

Stor Turre i Sumpan 28/2-1/3


linklunk

Recommended Posts

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Han är ingen representant för klubben o har ingenting med den att göra.

 

Han (Norinder) skrev i sin blogg om att han fixade/hjälpte till att fixa Unibet som sponsor.

 

Om man vill undvika rån/besök av lotteriinspektionen så bör man väl knappast lägga ut på publika forum

 

SPS lägger själva ut en hel del på ett annat forum.

 

finns ingen mejllista till denna klubb än.

 

Det förklarar varför jag inte får några e-post därifrån.

Nuförtiden kan man lämna sin e-postadress vid registrering på klubben.

 

Verkar inte gå bra det här upplägget, tveksamt om klubbägarna ens kommer att betala ut eventuella prispengar.

 

Kan jag få en kopp kaffe?? Så ska jag raila....

 

Skulle inte vara orolig för prispengarna.

Däremot finns det risk att farbror blå vill vara med i spelet.

 

Kaffe lär du bli bjuden på om du hittar till klubben...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"På resan över rekomenderar vi en C4-hytt hos Kasslerrederiet Viking, då dessa halvfascister har hårdast nypor och spöar personalen mest vid matförgiftning. Endast 30% risk för salmonella i chokladpuddingen.

 

Väl framme på det hårt vindpinade och nästan löjligt olycksdrabbade Åland rekommenderar vi starka armar och glatt humör, inför baggagesläpandet, då endast en taxi av öns samtliga elva körs av en chaufför med ett brottregister mindre än sin ölmage.

 

För boende vill vi helst rekommendera pissoaren på Arken, men då öppettiderna kan vara lite sådär kan den förutseende dessutom extraboka en källarsvit på ortens vandrarhem."

 

Du är riktig ordbajsare av rang, eller hur?

Shit nästan 12,000 inlägg har du, grymt bra jobbat verkligen.

 

Håller alla samma geniala klass som detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat på klubben om det är den jag tänker på som nu är Sponsrad utav Unibet och var förut sponsrad utav Carlos poker.

 

Det är en trevlig klubb med trevliga personer som spelar där och arbetar där oavsett om det är gangsters eller ej, vilket borde kvitta eftersom alla vill spela kort och ha trevligt, eller?

Kan rekomendera deras PLO eller DC om man klarar att inte tillta och har råd med att bli utdragen, action kan nästan garanteras.

 

Bra klubb som kanske blev dåligt promotad i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu klargör jag att jag har ingenting alls med klubben att göra.

 

Om man är intresserad av att spela på klubben och denna turnering så går man dit och känner på pulsen, vill man spela så gör man det vill man det inte så går man därifrån.

 

Om jag vill spela på Party Poker så testar jag , jag skiter om någon skriver att den är riggad i ett forum.

Skaffa er en egen uppfattning, sluta skriv jag tänkte spela turneringen men nu när du säger bä så tänker jag absolut inte spela bu, löjligt och löjliga är ni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu klargör jag att jag har ingenting alls med klubben att göra.

 

Om man är intresserad av att spela på klubben och denna turnering så går man dit och känner på pulsen, vill man spela så gör man det vill man det inte så går man därifrån.

 

Om jag vill spela på Party Poker så testar jag , jag skiter om någon skriver att den är riggad i ett forum.

Skaffa er en egen uppfattning, sluta skriv jag tänkte spela turneringen men nu när du säger bä så tänker jag absolut inte spela bu, löjligt och löjliga är ni.

Lugna ner dig och läs igenom tråden en gång till. När du gjort det, kan du då fortfarande rekomendera ngn att gå dit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lugna ner dig och läs igenom tråden en gång till. När du gjort det, kan du då fortfarande rekomendera ngn att gå dit?

 

Ja, jag tycker att man kan gå dit och skapa sig en egen uppfattning oavsett vad som skrivits i tråden, varför tycker du inte att man skulle kunna gå dit?

 

Glömde, vad menar du med att jag skall lugna ned mig? det är inte så att jag hetsar upp mig för att en stor del av personerna som skrivit i denna tråd bara passar på att hacka på någon för att tillfälle ges.

 

Jag går gärna till denna klubb, jag är äldre och har barn och familj, har aldrig varit rädd eller orolig där, har även varit på lyset efter en Sundbybergs runda och alla är trevliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag tycker att man kan gå dit och skapa sig en egen uppfattning oavsett vad som skrivits i tråden, varför tycker du inte att man skulle kunna gå dit?

 

Glömde, vad menar du med att jag skall lugna ned mig? det är inte så att jag hetsar upp mig för att en stor del av personerna som skrivit i denna tråd bara passar på att hacka på någon för att tillfälle ges.

 

Jag går gärna till denna klubb, jag är äldre och har barn och familj, har aldrig varit rädd eller orolig där, har även varit på lyset efter en Sundbybergs runda och alla är trevliga.

Jag kan inte rekomendera ngn av mina vänner att gå till en pokerklubb där de blir ombedda att lämna mobiler, klockor och pengar hemma. Där arrangörerna blir beskrivna som hårda boys man ska passa sig för.

Även du beskriver personer där som "gangsters".

 

(Sen vet jag att klubben inte är så som den framstår i tråden och tror inte arrangörerna blir särskilt imponerade av hur den framställts av en medlem.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte rekomendera ngn av mina vänner att gå till en pokerklubb där de blir ombedda att lämna mobiler, klockor och pengar hemma. Där arrangörerna blir beskrivna som hårda boys man ska passa sig för.

Även du beskriver personer där som "gangsters".

 

(Sen vet jag att klubben inte är så som den framstår i tråden och tror inte arrangörerna blir särskilt imponerade av hur den framställts av en medlem.)

 

Tror inte jag beskrev dem som gangsters(hoppas inte det iaf), jag lämnade varken pengar eller telefon hemma, hur skulle vi spela cash game utan pengar?

 

Jag säger bara att det är en bra och trevlig klubb, telefon och pengar är helt ok ;-) , gå dit skapa er en egen uppfattning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, alltså det är ju en välkänd klubb.

 

Jag vet, men som den beskrivits i tråden.

 

SPS är en bra klubb. (fakta & hörsägen, varit där bara en gång för ½ år sedan)

Om några som har ekonomiska intressen och lite tveksamt förflutet är medverkande i en pokerklubb tycker jag är positivt.

(den berömda gråzonen...)

 

Dom flesta har gjort lite misstag i livet och att en medlem spöar upp rånare med en slagträ tycker jag är helt ok.

(min moral befinner sig i mörkgråa zonen, ingen behöver påpeka det...)

 

Jag kan inte rekomendera ngn av mina vänner att gå till en pokerklubb där de blir ombedda att lämna mobiler, klockor och pengar hemma. Där arrangörerna blir beskrivna som hårda boys man ska passa sig för.

 

Jag säger bara att det är en bra och trevlig klubb, telefon och pengar är helt ok ;-) , gå dit skapa er en egen uppfattning.

 

Tycker att det är bara omtänksamt att säga till att man inte ska med sig något man inte vill förlora. Rånrisk är stor på pokerklubbar nuförtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPS är en bra klubb. (fakta & hörsägen, varit där bara en gång för ½ år sedan)

Om några som har ekonomiska intressen och lite tveksamt förflutet är medverkande i en pokerklubb tycker jag är positivt.

(den berömda gråzonen...)

 

Dom flesta har gjort lite misstag i livet och att en medlem spöar upp rånare med en slagträ tycker jag är helt ok.

(min moral befinner sig i mörkgråa zonen, ingen behöver påpeka det...)

 

 

 

 

 

Tycker att det är bara omtänksamt att säga till att man inte ska med sig något man inte vill förlora. Rånrisk är stor på pokerklubbar nuförtiden.

 

 

Tack äntligen någon som förstår, och inte missförstår som många verkat gjort i den här tråden.

 

Känns nästan som om många velat o missuppfatta vad jag försökt säga.

 

Klubben i Sumpan är en grymmt bra klubb som kanske inte direkt drivs av några hemslöjdslärare.

Allt ja sagt är att jag inte skulle vilja bli osams med dom.

 

Plus rekomenderat folk som är rädda för att bli rånade o lämna värdesaker hemma, det händer faktiskt att pokerklubbar blir rånade, tro det eller ej:evil: .

 

Att jag har pushat för turren i denna tråd är för att jag tycker det skulle vara kul om den blir fulltecknad.

Det finns medlemmar som inte har hört talas om den här turren + folk som känner andra som spelat där kanske tjatar lite extra på o få följa med o lira turren.

 

Hoppas det lugnar ner sig lite nu iallafall.:-)

 

Som sagt hoppas alla som är intresserade kommer dit, välkommna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är intresserad. Känner ingen som kan voucha för mig. Finns det någon lösning?

 

Kan du inte gå upp o lira lite CG på CC i Sthlm o surra lite med boysen som sitter där vid bordet?

Är du en någorlunda fullt fungerande social person så lär det nog inte vara några som helst problem o hitta nån som kan ta med dig på en måndagsturre eller direkt till storturren för o bli medlem.

Kom upp i kväll vet ja.

Det var ett ta sedan ja va där, jag funderar på o fylla ut kassan lite i kväll

Har du tur hamnar du på samma bord som mig:-D .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...