TiltTONY Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL 2 Mille SEK. De är ju Mikcey Mouse pengar för Durrrr. BLOM90 skulle klara av 10K händer MAX emot Durrr Durrrr anses av Patrik A som världens bästa HU-spelare /Jonte_64 Jonte64 från b2b? Hehe minns när du tiltade på 10/20.i så fall. Tack för kaffet. Citera
vispgradde Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Du är så välkommen så. Men jag är ledsen och säga så är jag upp emot dig på min andra 3 konton. Alltid lika skoj att donera lite kaffe pengar till de stackar små barnen som inte kan vinna Keep it up and make good work. Citera
vispgradde Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Kan bekräfta via säkra källor och oberoende källor de blom90 ej riktga blom90 återigen. Så nu behöver ni inte längre fundera över saken............ Citera
Nickefik Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Kan bekräfta via säkra källor och oberoende källor de blom90 ej riktga blom90 återigen. Och vad betyder det när man över sätter det till svenska.... ? Citera
Drivet Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Kan bekräfta via säkra källor och oberoende källor de blom90 ej riktga blom90 återigen.Så nu behöver ni inte längre fundera över saken............ Antagligen är jag sjukt trött, men jag får inte ihop den meningen. Citera
zober Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Antagligen är jag sjukt trött, men jag får inte ihop den meningen. Isåfall är vi nog alla sjukt trötta, eller så har författaren gått på något starkt... Citera
goosty Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Hur mycket har blom90 plussat på svs den senaste veckan? Killen som säger att de inte är en och samma person, wat? Citera
Skadast Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Hur mycket har blom90 plussat på svs den senaste veckan? Killen som säger att de inte är en och samma person, wat? Jonte är lika duktig på att formulera skrift som Bush är på att formulera sig i sina tal. Han pratar iaf om att Blom90 på Entraction (b2b) är fejk. Blom90 som spelar på iPoker och SvS spelar bara just på de siterna. Citera
qrews Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 En viss Viktor Blom nominerad till årets nykomling på Scandinavium Poker Awards. Citera
SoderKrippa Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 En viss Viktor Blom nominerad till årets nykomling på Scandinavium Poker Awards. Haha, fan va cool om det blir outat vem han är. /SK Citera
nicklaslid Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 En viss Viktor Blom nominerad till årets nykomling på Scandinavium Poker Awards. Sick sick, up-1,9millar, sen busto, sen upp igen?.. Och nu nominerad. Citera
stonethailand Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 han tog nåt inköp till av smutsfall idag, floppade 2par med 9,4 och såsen åkte in.. Kontot lär ligga nånstans runt 3milj? (från 33k insättning, han har gjort det igen =) Citera
kungbohman Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 den där killen är helt otrolig.. att säga att han är skitdålig håller ju inte. Under tiden "nabbes666" hade dagbok var det mkt snack om att Smutsfall var grym osv. Hur kan Blom som är så kass spela skjortan av Smutsfall som är så bra gång på gång? Började på iPoker där Blom gulade smutsfalls iPoker-konto. Nu tar han inköp efter inköp på SvS. Smutsfall har t om sagt i chatten att han inte ska möta blom på länge.. (= Citera
GoGoGirl Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 En viss Viktor Blom nominerad till årets nykomling på Scandinavium Poker Awards. Lite offtopic men har ni sett att Lina Olofsson och Magdalena in de Betou är nominerad som "best female" på samma sida?. Dagens skämt? http://www.scandinavianpokerawards.com/nominated-players/ Citera
heltok Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Best Online PlayerNorway: Ørjan Holt ‘pompen’ Holt Stephan ‘delegator’ Kjaerstad Dag Martin ‘DMMikkel’ Mikkelsen Sweden: Joel ‘Odonkor’ Nordkvist Robert ‘gulkines’ Flink Denmark: Gus Hansen Christoffer Egemo Martin El-Kher Anders ‘Sunra18’ Rath Finland: Patrik Antonius Ilari Sahamies Sami "Larsluzak" Kelopuro varför fick inte sveriges bästa spelare vara med bland nomineringarna? Citera
speltorsk_LOL Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 varför fick inte sveriges bästa spelare vara med bland nomineringarna? Vem ÄR denna mytomspunna "bästa spelaren" ? Var inte kryptisk nu heltok. Citera
eurythmech Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Seiöst vilka spelförstörare det finns. På svenska spel finns det inga Hu bord så nu sitter det några idioter och låter inte blom och sigma spela klart. Dessa spelare som borde bannas för livet är MvhSorken,Idontcare och HNIC. Igår var det Johanna22 som hade fått för sig att spela mot Blom90 med 8k på bordet. Dock vägrade blom90 att spela Johanna och bad honom att dra flera gånger eller fylla på med mer. Till slut fick Blom90 och linda spela på ett annat bord. Tycker att Svenska Spel ska införa hu bord på 200/400krs.. lol railbirdaments Citera
nutshellcracker Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Fan vilket snack det är om den här jävla loosern Blom90. Jag skulle ta han och rövknulla honom vilken dag som helst. Jag har bara ett problem.......jag letar som fan bland mina NL50 bord men hittar inte pissråttan Citera
Pold Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Fan vilket snack det är om den här jävla loosern Blom90. Jag skulle ta han och rövknulla honom vilken dag som helst. Jag har bara ett problem.......jag letar som fan bland mina NL50 bord men hittar inte pissråttan leta efter nicket 2cool4school..det är han Citera
okocha Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Vem ÄR denna mytomspunna "bästa spelaren" ? Var inte kryptisk nu heltok. Antar att han menar hela rikinggänet Citera
Machmalo Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Antar att han menar hela rikinggänet rikinggänet??? Citera
Recommended Posts