MikeTime Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Finns säkert någon tråd om detta redan men jag hittar inget iaf. Min undran är om det finns en HUD som funkar bra för sng-lir på SvS? Gärna någon gratisvariant.... Citera
Arnan Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Finns säkert någon tråd om detta redan men jag hittar inget iaf. Min undran är om det finns en HUD som funkar bra för sng-lir på SvS? Gärna någon gratisvariant.... HEM (Holdemmanager.net) funkar men är dock inte gratis Citera
Gummo Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 HEM (Holdemmanager.net) funkar men är dock inte gratis Inte för att jag misstror dig, men stämmer detta verkligen? På deras sida under "supported sites" står inte BOSS med. Citera
Slasktratt Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Inte för att jag misstror dig, men stämmer detta verkligen? På deras sida under "supported sites" står inte BOSS med. Man måste konvertera till party. Citera
DrRoland Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 HUD är inte tillåtet på svs. Citera
jo_ocke Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Man måste konvertera till party. och hur gör man detta HUD är inte tillåtet på svs. Varför skulle det inte vara det? Länk? Citera
Dead-Inside Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 http://www.hhconverter.com/ Citera
PokerminatorTT1 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 HM HUDen funkar inte för mig med SnG's på svs . någon som har lyckats få igång det? Citera
AAisking Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Japp jag har fått igång den, har gjort ett litet program som konverterar HH så att de passar. kopplat till winholdem så autoplay funkar bra. Plussar stadigt på 100+10 multitabling och autoreg funkar utmärkt. Citera
PokerminatorTT1 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Japp jag har fått igång den, har gjort ett litet program som konverterar HH så att de passar. kopplat till winholdem så autoplay funkar bra. Plussar stadigt på 100+10 multitabling och autoreg funkar utmärkt. du syftar då på HHconverter? Citera
niotio Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 winholdem är ju en trojan? winholdem är väl ett botprogram?! Citera
Joeduck Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Jo men jag är säker på att jag sett någon, eventuellt från 2plus2 som laddat upp wh på virustotal.com och fått den scannad. Trojan tydligen. Lär väl märkas så småningom iofs. Citera
Arnan Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Japp jag har fått igång den, har gjort ett litet program som konverterar HH så att de passar. kopplat till winholdem så autoplay funkar bra. Plussar stadigt på 100+10 multitabling och autoreg funkar utmärkt. stadigt ? roi ? nick ? pm Citera
Arnan Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Inte för att jag misstror dig, men stämmer detta verkligen? På deras sida under "supported sites" står inte BOSS med. jo det kan man har själv fått igång det. Använd bara hhconverter. Citera
Recommended Posts