Mr.Lajban Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Frågan är såklart vilken sida jag ska välja nu när jag är runt och letar... Så, vilken har du valt och varför? Vilken är bäst enligt din åsikt. (Ska satsa lite småsummor på handbollen) Citera
rAilFISH Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Ha lite pengar på olika bettingsiter. För det handlar väl trots allt om att hitta bäst odds och många skiljer sig ganska mkt ibland. Citera
Derfor Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Jag kör mest på Unibet,, Dom brukar ge fina insättningsbonusar. Citera
Lixifer Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Betfair har överlag väldigt bra odds och är populär inom sportsbetting. Så skulle jag bara välja en bettingsite skulle det nog bli betfair. Annars är ett bra tips är att gå in på http://www.tipszonen.se. Där dryftas just denna frågan (vem som ger bäst odds) till förbannelse av "proffsen". Citera
Cyntax Postad 20 Januari , 2009 Rapport Postad 20 Januari , 2009 Är man nybörjare är Betfair ganska avancerad. Unibet tillhör dom bättre. Mina favoriter: PinnacleSports, Ladbrokes, BetCris, BetFair, BoDog, 5Dimes, Bodog, Canbet, Eurobet, bet365, Unibet, Expekt, Betway, Betsson och Sportingbet. Sen finns det outsiders som bwin, Gamebookers, StanJames, PaddyPower, Jazzbet, JustBet, Centrebet, VictorChandler, WilliamHill och NordicBet. Fler än så behövs nog inte. Citera
Recommended Posts