gdaily Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Här listar vi till att börja med de svenskar som ställer upp i Norska Mästerskapen Texas Limit --- gdaily bAyes Citera
gdaily Postad 16 April , 2005 Författare Rapport Postad 16 April , 2005 gdaily bAyes QoS Nusseman Citera
gdaily Postad 25 April , 2005 Författare Rapport Postad 25 April , 2005 gdaily bAyes lfx (no-limit) Nusseman Hickmott (limit) QoS har fått förhinder, men Team POKERFORUM.nu, Sveriges hungrigaste och bästa pokerteam åker ändå. Jag vet att fler på forumet åker, skriv upp er här! Citera
Fropsy Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Sweden bAyes Sweden DanishDraw (gdaily) Sweden DaRed Sweden Hickmott Sweden Kung. Sweden NISSE123 Sweden Nusseman Sweden Payperview Sweden piper Sweden Riverloser Sweden tjassaa Citera
QoS Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 TEAM POKERFORUM.nu - sveriges bästa och hungrigaste pokerteam dominerar! Gooooo! - QoS Citera
fl0w Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Mkt spännande att Ola lyckades hamna med quads mot royal... fick du backa ner eller ångade du på i den situationen? Citera
TANDEMCYKELN Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Mkt spännande att Ola lyckades hamna med quads mot royal... fick du backa ner eller ångade du på i den situationen? I FL finns det väl bara en sak att göra. Citera
Trolldeg Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Bara för mig som rapporteringen är helt oläsbar? Edit: Nevermind, bara jag som inte var tillräckligt smart för att förstå att alla händer inte går till flop etc. Citera
fl0w Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Njaee, när nån spelar tillbaka så hårt som han måste göra lär väl brädan se hyfsat läskig ut... tanken lär ju korsa ens hjärna åtminstone. Med det sagt hade jag nog cappat varje gata iaf. Citera
gdaily Postad 5 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2005 Den lilla handen ja... tidigt i tävlingen som tur var. En spelare höjde i tidig position, jag höjde med QQ på knappen Floppen kom Q J T Check - jag betade - call Turn blank Check - jag bet - call River Q Bet - jag raise - reraise osv (vi stoppade in vars 6 betar innan jag gav upp och synade). Han hade A K för en floppad royal Men jag sparade några chips som jag lyckades slå upp mig på - kom till slut 23 eller 24, tyvärr 18 priser Citera
Dahlberg Postad 5 Maj , 2005 Rapport Postad 5 Maj , 2005 Surt Gdaily, men du kan väl inte vara så värst besviken ändå. Du fick ju spela länge i alla fall. Klart att det hade varit roligare att få lite betalt, men andå... Citera
Recommended Posts