Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

YEAAAAHHHH.

Vilket mafiosiskt samarbete! Vilken strategi!

Jag trodde ärligt att Matfrid skyddade sig själv, det satte myror i huvudet på oss en aning. Och att Jegor sedan inte hann ändra sin taktiska lynchröst på mig så att mitt huvud rullade sätter jag på pluskontot, eftersom jag slapp ordbajsa ännu mer (jag hade ändå blivit lynchad nästa dag om jag klarat den dagen).

Men allt annat var nästan klockrent, även om det var plan B som tog oss i mål. Härligt jobbat Jegor!

Postad

I rollerna såg vi:

Matfrid - Bybo

thestonk - Maffia

Juggler79 - (Läkare som försvann)

Brallan - Bybo

jkkman - Bybo

Jegor - Maffia

upandcoming - Bybo

urmyrakeback - Polis

TotalFarsa - bybo och sedermera Läkare

knutsune - bybo

FYP :roll:

Tack för ett underhållande rollspel trots man åkte ut rätt fort. Da capo, da capo! :mrgreen:

Postad
FYP :roll:

Tack för ett underhållande rollspel trots man åkte ut rätt fort. Da capo, da capo! :mrgreen:

Hoppla! Ursäkta. Hade ett dokument med alla spelare (och röstningar) i och jag raderade dem efterhand som de åkte ut. Sorry!

Postad
Måste säga att jag blev väldigt förvånad över att inte Matfrid tillhörde maffian...

Verkligen? Jag trodde att Matfrid identitet röjdes iom att jag sjabblade och sa att han skulle ha blivit mördad och att läkaren skyddade honom.

Var till och med så obvious att Cleburne PM:ade mig och klagade. :mrgreen:

Postad
gg alla var riktigt kul att följa ännu en gång. Ska fundera lite, sugen på att testa vara lekledare om ni är sugna på ett till game.

Absolut! Go for it! Jag hoppas att jag har en självskriven plats? :D

Postad
gg alla var riktigt kul att följa ännu en gång. Ska fundera lite, sugen på att testa vara lekledare om ni är sugna på ett till game.
Go go go! Tänkte erbjuda mig eftersom det uppenbarligen inte är min grej att tänka logiskt men eftersom du plockar upp handsken så slipper ju jag 8-)

/i grund och botten en rätt lat person

Postad
Vill också passa på att tacka Jennez och er andra rollspelare för ett kul spel.

Måste säga att jag blev väldigt förvånad över att inte Matfrid tillhörde maffian...

Det var nästan så att jag började tro det själv, och kände mig rätt ägd av maffian. Antingen spelade de superskickligt eller så fanns det ingen logik i det hela, jag vet inte vilket. Var så säker på att Totalfarsa var en mafioso vid första lynchningen...