Matfrid Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Det här var ju svårare än väntat. Citera
Jeg123 Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Totalfarsa, varför valde du just att försvara Matfrid första nätterna? Citera
TotalFarsa Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Totalfarsa, varför valde du just att försvara Matfrid första nätterna?Gut feeling... Besides, visste inte att man som läkare fick skydda sig själv. Det kändes.... fel... Men men, kul läsning var det iallafall Citera
Jennez Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2009 Jag har varit lekledare alla jävla gånger... Har aldrig spelat själv... Vem tar tag i det nästa gång? Citera
thestonk Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 YEAAAAHHHH. Vilket mafiosiskt samarbete! Vilken strategi! Jag trodde ärligt att Matfrid skyddade sig själv, det satte myror i huvudet på oss en aning. Och att Jegor sedan inte hann ändra sin taktiska lynchröst på mig så att mitt huvud rullade sätter jag på pluskontot, eftersom jag slapp ordbajsa ännu mer (jag hade ändå blivit lynchad nästa dag om jag klarat den dagen). Men allt annat var nästan klockrent, även om det var plan B som tog oss i mål. Härligt jobbat Jegor! Citera
popquee Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Jag har varit lekledare alla jävla gånger... Har aldrig spelat själv... Vem tar tag i det nästa gång? TotalFarsa! Citera
knutsune Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 I rollerna såg vi: Matfrid - Bybo thestonk - Maffia Juggler79 - (Läkare som försvann) Brallan - Bybo jkkman - Bybo Jegor - Maffia upandcoming - Bybo urmyrakeback - Polis TotalFarsa - bybo och sedermera Läkare knutsune - bybo FYP Tack för ett underhållande rollspel trots man åkte ut rätt fort. Da capo, da capo! Citera
Jennez Postad 21 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2009 FYP Tack för ett underhållande rollspel trots man åkte ut rätt fort. Da capo, da capo! Hoppla! Ursäkta. Hade ett dokument med alla spelare (och röstningar) i och jag raderade dem efterhand som de åkte ut. Sorry! Citera
jkkman Postad 21 Januari , 2009 Rapport Postad 21 Januari , 2009 Vill också passa på att tacka Jennez och er andra rollspelare för ett kul spel. Måste säga att jag blev väldigt förvånad över att inte Matfrid tillhörde maffian... Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Måste säga att jag blev väldigt förvånad över att inte Matfrid tillhörde maffian... Verkligen? Jag trodde att Matfrid identitet röjdes iom att jag sjabblade och sa att han skulle ha blivit mördad och att läkaren skyddade honom. Var till och med så obvious att Cleburne PM:ade mig och klagade. Citera
jkkman Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Hmm kanske inte läste tråden tillräckligt noga... Eller så har jag otur när jag tänker Citera
kraclob Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 gg alla var riktigt kul att följa ännu en gång. Ska fundera lite, sugen på att testa vara lekledare om ni är sugna på ett till game. Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 gg alla var riktigt kul att följa ännu en gång. Ska fundera lite, sugen på att testa vara lekledare om ni är sugna på ett till game. Absolut! Go for it! Jag hoppas att jag har en självskriven plats? Citera
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 gg alla var riktigt kul att följa ännu en gång. Ska fundera lite, sugen på att testa vara lekledare om ni är sugna på ett till game.Go go go! Tänkte erbjuda mig eftersom det uppenbarligen inte är min grej att tänka logiskt men eftersom du plockar upp handsken så slipper ju jag /i grund och botten en rätt lat person Citera
Matfrid Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Vill också passa på att tacka Jennez och er andra rollspelare för ett kul spel. Måste säga att jag blev väldigt förvånad över att inte Matfrid tillhörde maffian... Det var nästan så att jag började tro det själv, och kände mig rätt ägd av maffian. Antingen spelade de superskickligt eller så fanns det ingen logik i det hela, jag vet inte vilket. Var så säker på att Totalfarsa var en mafioso vid första lynchningen... Citera
Recommended Posts