Gå till innehåll

Någon som spelar Managerzone?


chcar

Recommended Posts

  • 2 months later...
Själv håller jag mig till CM/FM-serien. Gillar inte riktigt påhittade lag och spelare.

 

 

Så CM/FM är verktyg för att styra den riktiga världen? Du vet väll att de spelare du köper där till ditt favoritlag inte händer i verkligheten :D

 

Håller f.ö. med om att CM/FM-serien är riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv håller jag mig till CM/FM-serien. Gillar inte riktigt påhittade lag och spelare.

 

Jag var riktigt nere i CM/FM-träsket ett tag, framförallt senare delen av 90-talet. Då hade det gått så långt att jag printade ut mängder med spelarstatistik och plockade med på en krökarresa med polarna till Cypern. Låg med nere vid hotellpoolen och hinkade pilsner samtidigt som jag funderade över vem jag skulle köpa som ersättare för alla de där ruttna norska ytterbackarna som huserade i Liverpool under slutfasen av 90-talet. På senare år har jag dock lyckats dämpa suget, men jag har givetvis alltid spelet installerat för att kunna klämma igång en LFC när tristessen sätter in...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...