Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena! Idag har jag madgrindat NL200. 1k händer ett bi back!! Började ha otur och spewa, sen hade jag tur! Fortfarande plus för månaden 8-)

 

 

Ska äntligen sparka på lädret snart igen. Ingen pulsträning utan bara lugnt dock :)

 

Tur du har Rake:) No offence!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nä självklart är det en av de bättre bilderna :) Imo är hon dock ännu finare IRL än på bild... Jag är 192 cm så 177 är mer eller mindre perfekt. Alltid ett problem annars att brudarna är så jävla korta. Under 170 går liksom inte ens

 

 

 

varför går inte brudar under 170? jag är själv 190 och min tjej är 163. dock så har hon långa ben så sexlivet inte blir lidande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför går inte brudar under 170? jag är själv 190 och min tjej är 163. dock så har hon långa ben så sexlivet inte blir lidande.

 

Jag har dejtat flertalet brudar under 170 och framförallt när man kommer ner under 165cm tycker jag det känns väldigt konstigt. Kropparna på tonårsbrudar i den längden är det för mycket "barn" över på något sätt. Sjukt avtändande imo. Att det inte går att kramas utan att hon hoppar på tå och knappt ens då är ju också lite segt. Ser rätt underligt ut när man går bredvid varandra också när det skiljer så mycket. Nej det går helt enkelt inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har dejtat flertalet brudar under 170 och framförallt när man kommer ner under 165cm tycker jag det känns väldigt konstigt. Kropparna på tonårsbrudar i den längden är det för mycket "barn" över på något sätt. Sjukt avtändande imo. Att det inte går att kramas utan att hon hoppar på tå och knappt ens då är ju också lite segt. Ser rätt underligt ut när man går bredvid varandra också när det skiljer så mycket. Nej det går helt enkelt inte :)

 

haha men vafan, säkert 80% av alla svenska tjejer måste ju vara under 1,70? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har dejtat flertalet brudar under 170 och framförallt när man kommer ner under 165cm tycker jag det känns väldigt konstigt. Kropparna på tonårsbrudar i den längden är det för mycket "barn" över på något sätt. Sjukt avtändande imo. Att det inte går att kramas utan att hon hoppar på tå och knappt ens då är ju också lite segt. Ser rätt underligt ut när man går bredvid varandra också när det skiljer så mycket. Nej det går helt enkelt inte :)

 

tonårsbrudar är avtändande. inte korta brudar -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korta tjejer är ju obv sötast. Blir lite amazonkrigare över det annars imo.

Men snygg tjej var det iaf, gg wp!

 

Hehe ja över 179 blir det snabbt åt andra hållet :D Hade en 3 år äldre brud som kanske var 182-183 någonting som var på mig en gång på krogen... Hon ser helt ok men det bara gick inte trots en fin fylla. Idrottstjej och muskelös, bara fel fel fel :mrgreen:

 

tonårsbrudar är avtändande. inte korta brudar -_-

 

Får ta och slå fast det, blir alltid lika förvånad när alla heta porrbrudar visar sig vara runt 160 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...