Gå till innehåll

Poker odds programvara?


GoJaa

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är helt ny på denna sidan och ganska ny inom poker. Men jag undrar om det finns något bra poker programvara som kolla odds, hur stor chans jag har att få något osv. när jag spelar. Ska gärna vara gratis och fungera bra, spelar på Pokerstars. Obs det måste vara "lagligt", jag är absolut inte ute efter något slags fusk, bara ett hjälpmedel för att kunna förbättra mitt spel osv. då jag är väldig nybörjare inom pokern. Vet inte om denna tråd hamnade rätt, om inte så får jag ursäkta för det.

 

Ha en trevlig kväll.

MVH & tack i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Känner någon till något gratisprogram där man själv skriver in sina egna händer för att räkna ut procent eller analysera sitt spel? Det tror jag skulle vara till stor hjälp, att ha statistik på hur man spelar vilka tider på dygnet med mera.

 

pokerstove ska du först och främst ha vad gäller procent, det är gratis.

Sedan kan du använda tex Sharkscope som kostar lite för att se hur du spelar vid olika tidpunkter på dygnet osv, men då måste du ha köpt tjänsten, men det är billigt och det tjänar du igen snabbt med bättre table selection. observera att sharkscope inte gäller cash game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...