Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lillebror spelar mycket, men är pokerokunnig förutom att han kallar dåliga spelare för fiskar ibland. Kommer inte ihåg vad han nickar, fast hör du nån som säger fisk plus ständigt badbeat-whine i bakgrunden så är det han.

Postad
Haha.....fast jag menade ju inte poker på xbox, utan mer onlinespel i största allmänhet.

Menade inte jag heller :) Går ju att kalla dåliga spelare för fiskar i vilket spel som helst. Tänkte mer att du kanske sökte någon men pokerkunskap (av någon anledning) eftersom du frågade här =)

Postad
Menade inte jag heller :) Går ju att kalla dåliga spelare för fiskar i vilket spel som helst. Tänkte mer att du kanske sökte någon men pokerkunskap (av någon anledning) eftersom du frågade här =)

Ahh....i see. Näe, snarare så att jag lägger merparten av min fritid på poker, och har ingen lust att börja gröta in mig på ett nytt forum (speciellt inte ett tv-spelsforum). Så snarare tvärtom så att jag tänkte kolla om det var någon mer pokernörd än mig som också lirade xbox (alltså inte en xboxnörd som råkade kunna poker :-)) Eller nåt. Fn, så invecklat det blev.