valterego Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Tänkte kolla vilka forumiter som spelar XBox360 online och under vilka nick? Citera
Bluwajt Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Lillebror spelar mycket, men är pokerokunnig förutom att han kallar dåliga spelare för fiskar ibland. Kommer inte ihåg vad han nickar, fast hör du nån som säger fisk plus ständigt badbeat-whine i bakgrunden så är det han. Citera
valterego Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Haha.....fast jag menade ju inte poker på xbox, utan mer onlinespel i största allmänhet. Citera
retorik Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Jo vars, det har väl hänt att man har spenderat ett par timmar med Xbox live och då framförallt Pro evolution soccer. Finns nog inget bättre fotbollsspel Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Haha.....fast jag menade ju inte poker på xbox, utan mer onlinespel i största allmänhet. Menade inte jag heller Går ju att kalla dåliga spelare för fiskar i vilket spel som helst. Tänkte mer att du kanske sökte någon men pokerkunskap (av någon anledning) eftersom du frågade här =) Citera
valterego Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Menade inte jag heller Går ju att kalla dåliga spelare för fiskar i vilket spel som helst. Tänkte mer att du kanske sökte någon men pokerkunskap (av någon anledning) eftersom du frågade här =) Ahh....i see. Näe, snarare så att jag lägger merparten av min fritid på poker, och har ingen lust att börja gröta in mig på ett nytt forum (speciellt inte ett tv-spelsforum). Så snarare tvärtom så att jag tänkte kolla om det var någon mer pokernörd än mig som också lirade xbox (alltså inte en xboxnörd som råkade kunna poker ) Eller nåt. Fn, så invecklat det blev. Citera
Recommended Posts