cazacu Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 signa me flickans lr mammans lr pappans namn Citera
patrikn Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2009 Sant.Men vill inte strula med farsans/morsans kreditkort. 1. Fungerar det med samma kreditkort som jag har depositat med tidigare fast på mitt eget konto. 2. Om jag signar mig med morsans nsmn..kan jag ändå använda ett kreditkort med mitt eget namn, även om jag inte depositat med det tidigare på sajten ? Citera
gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Skulle jag spela 12 bord 2/4 Fixed limit 4 timmar om dagen skulle det ge mig en månadsrakeback på 4800$. Detta är ju sjukt !!! Troligen skulle du gula fortare än kvickt på spelet dock, om du inte multitablat fixed tidigare. Citera
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Troligen skulle du gula fortare än kvickt på spelet dock, om du inte multitablat fixed tidigare. this Citera
Bluwajt Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Så länge du inte reggat via affe kan du få rb på ftp genom att mejla deras support. Testa det imo. Citera
patrikn Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2009 Jodå jag multitablade 1-2 fl igår kväll på stars 12 bord...gick typ 10 dollar plus på 2 h.. Insåg dock att jag nog aldrig orkar spela fl i en månad. Har redan satt in mina 500 på en annan sajt och vunnit 9 inköp (!) så e uppe i 1400$ efter 1 timme..sjuk run.. Tack iaf Citera
Recommended Posts