SlimSussie Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 http://www.europeanpokertour.com/sanremo/day1_seatdraw.html Ayhan, vart är du? Citera
spinky Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Hur går de för ayhan i EPT? Citera
animalplanet Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 GL boys nere i italien... imorgon bilar jag till LA och Venice beach.. hang loose dudes Fy fan så jävla löjligt När jag blir stor ska jag också göra det. edit: eller när jag blir bra på poker. Citera
spinky Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Postad 21 April , 2009 Kallt hörde du var ute Ayhan.. så är de.. jag har cruisat på en ny inköpt longboard här i venice beach hela dagen.. hell yeah.. på onsdag ska jag bila upp längst kusten till San Fransisco.. weeeee Citera
CoffeK Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Hola! áyian vera å franz är bra bakfylla idag.. efter en grymt bra utekväll igår me mat goa drinkar BRUDAR..... sjukt gött me lite motorbåt... blir inte sämre av att ayian vinner klunsen så att middagen blir betald av Puni och grabbarna.. sen att man slipper betala 35 drinkar senare.. wow.. nu blir de vila lite efter kvällens bravader.. vi har även en skarp varning av hotellmangern för nakenbad inatt.. en ska till och är fuckof.. hajhajhaj Citera
spinky Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Postad 22 April , 2009 Finally! gott att höra!! Citera
SlimSussie Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Top Hotell Prag och Goldfinger´s var mycke bättre än detta, kan inte tänka mig annat? Jag o Evil grinda igår, båda sluta upp, men semiskämdes. Dags att komma hem nu grabbar, svina igen o dra hem Citera
spinky Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Postad 23 April , 2009 Alltså denna kvällen i San Francisco..... loool hahaha Citera
SlimSussie Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Alltså denna kvällen i San Francisco..... loool hahaha KOM HEEM SAMMY!!!!!! Citera
SlimSussie Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 I LOVE EVILROLL https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-94594238-190 Citera
allinjompa Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Alltså denna kvällen i San Francisco..... loool hahaha berätta !!! WORD SUSSIE SAMMY KOM HEEEEEEEEEEEEM Citera
spinky Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Jag drar hela historen när jag e kommer home buddy men korta versionen är... jag drar på en klubb som jag får rekommendation av att de ska vara en techno hak som kör en klubb på onsdagar.. fine jag drar dit.. står och pimplar bärs och alla är stört trevliga hälsar och snackar med säkert 20 pers tot över kvällens gång... Jag tänkte wow sköna människor i San Fran alltså.... kommer fram en brud sent på kvällen och säger hej och typ frågar rätt omgående om jag är gay.. jag garvar säger nej och så berättar hon att jag är på gay klubb typ.. ohhh really, halv lol ändå... vart bjuden på efterfest o skit.... tacka nej.. öhhhh Citera
xlars Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Jag drar hela historen när jag e kommer home buddy men korta versionen är... jag drar på en klubb som jag får rekommendation av att de ska vara en techno hak som kör en klubb på onsdagar.. fine jag drar dit.. står och pimplar bärs och alla är stört trevliga hälsar och snackar med säkert 20 pers tot över kvällens gång... Jag tänkte wow sköna människor i San Fran alltså.... kommer fram en brud sent på kvällen och säger hej och typ frågar rätt omgående om jag är gay.. jag garvar säger nej och så berättar hon att jag är på gay klubb typ.. ohhh really, halv lol ändå... vart bjuden på efterfest o skit.... tacka nej.. öhhhh Haha, tur du fick reda på det före efterfesten. Citera
spinky Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Haha, tur du fick reda på det före efterfesten. Hahaha faktiskt... ska ut igen nu i SF.. alltså stör mig som fan på en grej. Typ att folk tror jag är gay för jag är här själv och käkar middag och drar på klubbar. Ingen som sagt men får den känslan.. de blir fint take care dudes Citera
allinjompa Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Who let the dogs out? WHO WHO WHO WHO WHO !!!!!! MVH Vera Citera
robin_911 Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 WHO WHO WHO WHO WHO !!!!!! MVH Vera :-D :-D Citera
allinjompa Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 Idag grindar jag slim å EVIL :twisted: på kontoret, får se till att hålla nere backet, spelar nån turre på ongame bara nu tillsvidare...... Citera
allinjompa Postad 26 April , 2009 Rapport Postad 26 April , 2009 http://www.pokermagazine.se/blog/shots-san-remo.php Team Ted in Nalles shots:roll: Citera
SlimSussie Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 kontoret är så kallt mellan 00 och 05 :cry: Nya tag ikväll. Pllzzz Ahyan joina , Evil kommer ju vara där ! :evil: Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 stevebutabi1 Re: THE OFFICIAL 2009 Ongame Regulars Thread EvilEyes>JRPKR>BoatsNHoes>Zkrutt>Johnny001 IMOIMOIMO Citera
CoffeK Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Å va de sknt å va Evil grinda hela dgaen å vifta med musen ååhåååhååå åå av de skänt att vinna åhåhåhåhåh Citera
robin_911 Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Tänk vad mkt han skulle vinna om han hade fått knappen Bet/Raise också. Men antar väl att de hade blivit orättvist i längden. Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 April , 2009 Rapport Postad 27 April , 2009 Tänk vad mkt han skulle vinna om han hade fått knappen Bet/Raise också. Men antar väl att de hade blivit orättvist i längden. Hihi. Snarare Fold, Bett, Raise. Citera
SlimSussie Postad 28 April , 2009 Rapport Postad 28 April , 2009 Sussie hittar 10 inköp plusset. Kontoret är varmt hejjajerrygoaswhitebetshärligaägsspelskongarnasstårpårivernsgoaägkontorjagärtillbakaigenimorgonodåägervisomvanligtägskontor Evileyes är het som vanligt o Ayhan Ali hitta ut ur sin bunker och drog sig ner till kontoret kl 01.45 och tog med sig riggen från Murarn Sjung med vettja! Namn : Evil spelar 3/6 låten Jag såg på internet att nu finns det en chans för mig att spela med EvilEyes. Det är bra för mig, men synd om dig (mhmm) För om jag ser dig betta, mot nån annan fisk, tar jag planet till Prag Jag bor på Tophotell får Jana en kväll, skyll dig själv! Jag tänker syna, ner din bet stevebutabi om du trebettar mig för jag ska hämnas, om du bettar för att få bort mig. Jag tänker syna, ner din bet stevebutabi om du squeezar mig, och jag hoppas att jag floppar trissen och gular dig. Det är väl ganska klart, att du har pocket par. Men det ställer bara till besvär. Jag blir trebettad, fyrbettad(mhmm) Du vet att jag begär, en liten bagatell, jag vill ha dig för mig själv. Var beredd på allt, och framför allt spela kallt! Jag tänker syna, ner din bet stevebutabi om du trebettar mig för jag ska hämnas, om du bettar för att få bort mig. åååh jag synar, ner din bet stevebutabi om du squeezar mig, och jag hoppas att jag floppar hålet och gular dig. bapapapapdadaha No hard feelings steve / Evil Citera
Recommended Posts