Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kallt :/ hörde du var ute Ayhan.. så är de.. jag har cruisat på en ny inköpt longboard här i venice beach hela dagen.. hell yeah.. på onsdag ska jag bila upp längst kusten till San Fransisco.. weeeee

Postad

Hola! áyian vera å franz är bra bakfylla idag.. efter en grymt bra utekväll igår me mat goa drinkar BRUDAR..... sjukt gött me lite motorbåt...:shock: blir inte sämre av att ayian vinner klunsen så att middagen blir betald av Puni och grabbarna.. sen att man slipper betala 35 drinkar senare.. wow.. nu blir de vila lite efter kvällens bravader.. vi har även en skarp varning av hotellmangern för nakenbad inatt.. en ska till och är fuckof.. hajhajhaj

Postad

Jag drar hela historen när jag e kommer home buddy men korta versionen är... jag drar på en klubb som jag får rekommendation av att de ska vara en techno hak som kör en klubb på onsdagar.. fine jag drar dit.. står och pimplar bärs och alla är stört trevliga hälsar och snackar med säkert 20 pers tot över kvällens gång... Jag tänkte wow sköna människor i San Fran alltså.... kommer fram en brud sent på kvällen och säger hej och typ frågar rätt omgående om jag är gay.. jag garvar säger nej och så berättar hon att jag är på gay klubb typ.. ohhh really, halv lol ändå... vart bjuden på efterfest o skit.... tacka nej.. öhhhh

Postad
Jag drar hela historen när jag e kommer home buddy men korta versionen är... jag drar på en klubb som jag får rekommendation av att de ska vara en techno hak som kör en klubb på onsdagar.. fine jag drar dit.. står och pimplar bärs och alla är stört trevliga hälsar och snackar med säkert 20 pers tot över kvällens gång... Jag tänkte wow sköna människor i San Fran alltså.... kommer fram en brud sent på kvällen och säger hej och typ frågar rätt omgående om jag är gay.. jag garvar säger nej och så berättar hon att jag är på gay klubb typ.. ohhh really, halv lol ändå... vart bjuden på efterfest o skit.... tacka nej.. öhhhh

Haha, tur du fick reda på det före efterfesten.

Postad
Haha, tur du fick reda på det före efterfesten.

Hahaha faktiskt... ska ut igen nu i SF.. alltså stör mig som fan på en grej. Typ att folk tror jag är gay för jag är här själv och käkar middag och drar på klubbar. Ingen som sagt men får den känslan.. de blir fint :D take care dudes

Postad

Sussie hittar 10 inköp plusset. Kontoret är varmt :-):-D8-):shock::roll::-(:oops::cry::twisted:;-):rolleyes::-)

hejjajerrygoaswhitebetshärligaägsspelskongarnasstårpårivernsgoaägkontorjagärtillbakaigenimorgonodåägervisomvanligtägskontor :h:

Evileyes är het som vanligt o Ayhan Ali hitta ut ur sin bunker och drog sig ner till kontoret kl 01.45 och tog med sig riggen från Murarn :h:

Sjung med vettja! ;-):h:

Namn : Evil spelar 3/6 låten

Jag såg på internet

att nu finns det en chans

för mig att spela med EvilEyes.

Det är bra för mig,

men synd om dig (mhmm)

För om jag ser dig betta,

mot nån annan fisk,

tar jag planet till Prag

Jag bor på Tophotell

får Jana en kväll, skyll dig själv!