antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Vikken utdragning med drag 3-5 hjärter mot QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Haha skön upphämtning Har blom slut? Han reloadade aldrig på bord sciaenops? Nu vann han iof en ai men han reloadade inte på flera rundor Tror faktiskt han typ struntade/glömde det... Han har inte slut vad jag förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Ugly ugly.. greken gular januarifönstrets transferpengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Tror faktiskt han typ struntade/glömde det... Han har inte slut vad jag förstår Tänkte på det också, men tror de kör med autoreload? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Tänkte på det också, men tror de kör med autoreload? De borde ju göra det men det kan han inte göra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Ugly ugly.. greken gular januarifönstrets transferpengar Transferpengar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Transferpengar??? äger han inte ett fotbollslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Fan jag är inte mycket för att sitta på räcket men sen blom började lira har jag förlorat mycket pengar genom att raila istället för att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 äger han inte ett fotbollslag? what? Äger greken ett fotbollslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 äger han inte ett fotbollslag? Jaha. Hade ingen aning. Vilket lag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Blomman is on Fire! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Abbbby Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Transferpengar??? Han menar att Blom90 gulat greken, som nu får sitta och sätta in pengar på siten bara för att fortsätta spela;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Tror inte Blom90 kör med det...många gånger som han inte reloadat utan kört några händer och sen fyllt på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 what? Äger greken ett fotbollslag? Jaha. Hade ingen aning. Vilket lag? Ingen aning hörde d tidigare i tråden.. men kanske något grekiskt8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 QQ vs A-Q = 1-0 till Blomman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Ingen aning hörde d tidigare i tråden.. men kanske något grekiskt8-) Tror att hans pappa äger panathinaikos ,dock inte helt säker . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Abbbby Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Tror att hans pappa äger panathinaikos ,dock inte helt säker . . Inte länge till om det fortsätter så här:D Och nu lämnade Greken samtliga bord:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Undrar om han ska "kyla ner sig" lite nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genoboy Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Hur mycket plus denna session? måste vara minst 150k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Nu finns det nån som heter kronblom90 också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Jag är bara en högst medelmåttig spelare men jag tyckte nog inte att Blomman verkade särskilt fiskig idag. Har inte sett honom tidigare, men det jag såg var enligt ina mått bra iaf... Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Nån som minat, som har koll hur mycket han e upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Abbbby Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Hur mycket plus denna session? måste vara minst 150k Senast jag räknade hade blom90 427 000$ vid borden:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Jag är bara en högst medelmåttig spelare men jag tyckte nog inte att Blomman verkade särskilt fiskig idag. Har inte sett honom tidigare, men det jag såg var enligt ina mått bra iaf... Vad tycker ni? Verkar som han hittat en hel del bra reads på greken . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 12 Januari , 2009 Rapport Share Postad 12 Januari , 2009 Nån som minat, som har koll hur mycket han e upp? Vart är heltok när man behöver honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts