sankento Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Det har inte bilvit så mycket skrivande sista 2 dagarna av flera anledningar. Det har gått riktigt piss, Jag har jobbat en massa och suttit och skrivit på en bok som jag håller på med. Så motivationen och viljan har inte riktigt infunnit sig... Idag är det dock dags att sätta sig och krossa NL50 så jag kan börja spela lite riktig poker snart! En kort resumé. Rullen är nere på $1051 inför dagens spel sportsbettingen dag 1 100 kr till 2.48 = 148 kr i vinst sportsbettingen dag 2 30 kr till 4.5 = -30 och totalt + 118 Skönt att plussa någonstans iallafall! Nu blire grind wish me good luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Tjejen jag raggat på i snart ett år (som precis blivit singel) va självklart där igår och hon drar iväg till Singapore i ett år på Tisdag så alla vägar låg öppna för en mysig kväll, det slutade givetvis i en fet utdragning (ja vakten va ganska stor) efter lite för många öl och en nypolerad bardisk... Ganska misslyckad kväll på alla sätt och för er som inte redan vet det ska man aldrig skicka sms till folk man gillar på fyllan Men men lives goes on som vi säger Körde också den där förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rallykalle Postad 9 Januari , 2009 Rapport Share Postad 9 Januari , 2009 Såg att det är mer matcher ikväll också, inte så mycket intressant men ett litet guldkorn finns dock, villareal borta mot real till 4.5 är klart spelvärt med tanke på hur real spelar för tillfället och hur jävla bra villareal faktiskt är Lyssnade på dig satte 300:- på en 2a.. 1-0 till real:shock: = du är skyldig mig 300:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Jag har slagit in på en helt ny bana. Pokern ligger väldigt mycket på is för tillfället. Tänkte leva på den i sommar och bara festa o spela poker över hela Sverige. Men nu för tillfället jobbar jag som nattklubbsvärd på ett av de bästa uteställerna i Stockholm och håller på att göra mig ett namn i nattklubbssverige. Jag och en polare håller även på att starta upp Sveriges största och mest lästa partyblogg så täntke passa på att slänga upp lite reklam här. http://www.xxxx. är adressen, vi är ganska nystarade men växer så det knakar. Har redan bundit till oss en webdesigner och flera sponsorer har hört av sig. Jag fixar intervjuer med de skönaste människorna i Stockholm. Nu idag publicerades den första i raden. Med Sveriges bästa och mest kända DJ. DJ-Niko (DJ på Casfét i Stockholm) Så kika gärna in och hjälp oss att växa ännu mer. Ps bor ni i Stockholm och vill festa till galna priser. Ni kommer in gratis och alla öl kostar 26 alla drinakr 48 en flarra vin 150 o ja ni fattar, galna priser om ni känner mig. Fram till 23.00!! Bara att ringa eller adda mig på facebook kim Westerlundh!! Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Låter glassigt. Vilket ställe? Det är på ett ställe som heter Huset i Gamla stan i Stockholm. Har lite dåligt rykte men jag och min "polare" som äger skiten ska rusta upp och göra det riktigt fint!! Glassigt är det. Massa tjejer, gratis fylla varje helg och festa för pengar, kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Det är på ett ställe som heter Huset i Gamla stan i Stockholm. Har lite dåligt rykte men jag och min "polare" som äger skiten ska rusta upp och göra det riktigt fint!! Glassigt är det. Massa tjejer, gratis fylla varje helg och festa för pengar, kan det bli bättre? hehe vem är din polare? Ali? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 hehe vem är din polare? Ali? Haha okej jag känner inte killen som äger huset. Men han som anställde mig är Driftchef där iaf. fan vad alla ska va petiga hela tiden Kom dit och festa på Fredag iaf alla som är sugna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 5 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Fan bloggens 4e dag och allt vad tidigare besöksrekord krossas by far! In och kika och bli en del av alla coola människor som vet vart man ska hänga, vart man ska festa och vart man ska läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 poker db eller reklamannons? gränsen är tunn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Nu blev det ju lite reklam såklart. Men är trots allt ett gammalt "pokerproffs" som skolat om till festprins! Tänkte att det kunde ju va kul o se vad som händer med de som INTE lyckas med sitt pokerspelande? Det blir väl en sorts pokerblogg det också? Skrivs ju nästan aldrig om oss som inte blev grymt bra och rika? Jag ska ta upp själva pokerbloggen sen i sommar när mitt jobb på skolan där jag jobbar tar sommarlov. Då blire back till förlorande pokerproffs Nu till lite reklam igen. Jag gör en intervju på Onsdag med Sveriges bästa pick up artist. Är det så att ngn tycker det är intressant och vill ställa ngn skön fråga så är ni hjärtligt välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank789 Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Nu blev det ju lite reklam såklart. Men är trots allt ett gammalt "pokerproffs" som skolat om till festprins! Tänkte att det kunde ju va kul o se vad som händer med de som INTE lyckas med sitt pokerspelande? Det blir väl en sorts pokerblogg det också? Skrivs ju nästan aldrig om oss som inte blev grymt bra och rika? Jag ska ta upp själva pokerbloggen sen i sommar när mitt jobb på skolan där jag jobbar tar sommarlov. Då blire back till förlorande pokerproffs Nu till lite reklam igen. Jag gör en intervju på Onsdag med Sveriges bästa pick up artist. Är det så att ngn tycker det är intressant och vill ställa ngn skön fråga så är ni hjärtligt välkomna! Vem är det som går under detta epitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carandiru Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vem är det som går under detta epitet? Ola Brandborn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Hahaha herregud, Stockholms glassigaste ställe Huset? oooookej. Och DJ Niko Sveriges mest kände och bäste DJ?! Hahaha kom igen nu många stora Djs kommer från Sverige, Niko är ett skämt jämfört med t.ex. Stonebridge, Pryda, Angello, Axwell, John Dahlbäck och Ingrosso. GL i framtiden men tagga ner lite va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Alltså jag har förmodligen bara en liten notice till den här dagboken Huset är förmodligen sthlms sämsta uteställe(don´t go there). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 håller med föregående talare trångt och dåliga lokaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Hahaha herregud, Stockholms glassigaste ställe Huset? oooookej.Och DJ Niko Sveriges mest kände och bäste DJ?! Hahaha kom igen nu många stora Djs kommer från Sverige, Niko är ett skämt jämfört med t.ex. Stonebridge, Pryda, Angello, Axwell, John Dahlbäck och Ingrosso. GL i framtiden men tagga ner lite va? Hehe tack så mycket! Det handlar ju om att promota bloggen på rätt sätt såhär i upptakten. Hur kul är det att läsa en intervju med "En vanlig DJ från Cafét? " Klart ingrosso och Angello är bättre (de andra har jag aldrig hört) men måste ju "superlativa" lite i början, både du jag, och alla andra förstår ju att det inte är helt sant. Samma sak med Huset. Alla vet att det INTE är sveriges glassigaste ställe. Och ja håller givetvis med, men nu är det där jag jobbar och då måste det givetvis promotas det också! Kan till mitt försvar säga att vi håller på att rusta upp stället för att göra det bättre, snyggare och lite mer respekterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Alltså jag har förmodligen bara en liten notice till den här dagboken Huset är förmodligen sthlms sämsta uteställe(don´t go there). Det här är så typiskt för PF. Tycker det är riktigt synd att 90% av alla här inne, inte gör annat än att klaga på allt som skrivs. Du får gärna tycka att huset suger, det är fler än du som gör, men vad tycker du att din kommentar tillför i det här sammanhanget? Allt handlar ju om vad just du gillar, eller hur? Du får inte glömma bort att Huset är ett 18-års ställe och inte något stureplanshak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Hahaha herregud, Stockholms glassigaste ställe Huset? oooookej.Och DJ Niko Sveriges mest kände och bäste DJ?! Hahaha kom igen nu många stora Djs kommer från Sverige, Niko är ett skämt jämfört med t.ex. Stonebridge, Pryda, Angello, Axwell, John Dahlbäck och Ingrosso. GL i framtiden men tagga ner lite va? +1 Huset står förmodligen för Stockholms drygaste vakter också. Tacka vet jag Toxic! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
REDHEADMARC Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 gammal räv här på forumet Jag blir stejkad av en polare (förmodligen en av de bästa nätlirarna i Sverige) 21-årig idrottsgalning "pokerproffs" spelat poker i kanske 10 år bettar på de stora fotbollsligorna med ganska goda resultat!dock mest på en hobbynivå! Tänkte leva på den i sommar och bara festa o spela poker över hela Sverige. Men nu för tillfället jobbar jag som nattklubbsvärd på ett av de bästa uteställerna i Stockholm och håller på att göra mig ett namn i nattklubbssverige. håller även på att starta upp Sveriges största och mest lästa partyblogg Jag fixar intervjuer med de skönaste människorna i Stockholm Med Sveriges bästa och mest kända DJ. DJ-Niko (DJ på Casfét i Stockholm) galna priser om ni känner mig. Fram till 23.00!! Bara att ringa Men är trots allt ett gammalt "pokerproffs" som skolat om till festprins Sveriges bästa pick up artist. Ge mig ditt nr så jag får galna priser fram till 23! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Egenreklam. Ej poker. Låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts