Gå till innehåll

SpeedBooster tar nya tag!


SpeedBooster

Recommended Posts

Hand 3:

Vad fan gör vi här? :roll: Fi lirar omkring 24/17 enligt det lilla samplet jag har på honom.

 

PartyPoker, $5/10 Hold'em Cash Games, 3 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

gwada7 (BB): $1,647.49

HERO (Button): $1,881.53

klattermus (SB): $1,639.31

 

Dealt to HERO A:spade: A:club:

 

Pre-flop:

HERO raises to $35, klattermus raises to $115, (1 folds), HERO calls $85

 

Flop: ($250) 3:diamond: 6:diamond: 7:diamond: (2 Players)

klattermus bets $187.50, HERO calls $187.50

 

Turn: ($625) 7:club: (2 Players)

klattermus checks, HERO bets $400, klattermus all-in, HERO???

 

Jag kan omöjligt hitta fold här, känns som att han degar med alla högre PP och även Ad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart en väl behövlig vilodag för att rensa skallen efter senaste uppdateringen här. Lirat lite 2,5/5 idag för att försöka hitta lite conf. Rätt kall men omkring 500 upp iaf...

Annars håller jag på tömma lägenheten nu för att kunna hyra ut den. Alltid lika kul sånt, not. Får se om jag hinner med nå lir imorgon annars var det här sista passet på ett tag. Drar till Fuerteventura 1v på måndag och datorn får stanna hemma! ciao8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Då var man tillbaks efter en vecka på en av kanarieöarna. Var rätt soligt men j-vligt blåsigt. Men då vi mest satt inne på "konferens" spelade vädret kanske inte så himla stor roll men en bra start på golfbrännan fick man iaf :mrgreen: Annars var veckans bedrift en vunnen long driving på golfbanan. Med spoon kan tilläggas 8-)

 

Blev faktiskt lite livegejm i baren. Lyckades få tag på en kortlek och glasunderläggen fick fungera som marker :-P Inte riktigt samma känsla. Lite halvsvårt att trixa men dom hehe. Klonka en turre av två möjliga i det 5 man starka startfältet!

 

foto0067zg5.th.jpg

 

Lirat dryga 2h idag. Haft riktigt bra flyt faktiskt. Inga stora torskar och det mesta har fått hålla. Ca 7k upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...