TiTiNalle Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Söker efter en poker video site? Söker sådan som har omaha plo och MTT. Vad rekomderar ni med dessa kriterier? -cardrunners -Deucescracked -Stockspoker -någon annan? Kan man ladda ner filmerna och se på iphone eller bärbara? -T- Citera
RuchYa Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 http://www.pokercampus.se nya svenska sidan. Verkar väldigt bra, kan dock inte betala då mitt paypal krånglar =(( Citera
prookelito Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Har dom fått upp några filmer på campus ännu? Känns ju inte som man vill betala innan man har sett ett urval av vad dom har. Citera
Prizonic Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 De har problem med inloggningssystemet iaf men tror att de har fått upp några filmer. Citera
LuckyStar5.1 Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Söker efter en poker video site? Söker sådan som har omaha plo och MTT. Vad rekomderar ni med dessa kriterier? -cardrunners -Deucescracked -Stockspoker -någon annan? Kan man ladda ner filmerna och se på iphone eller bärbara? -T- Jag gillar DC men du kan nog stryka den då det inte verkar finnas så mycket intresant om omaha. Citera
asfalten Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 leggopoker och pokerxfactor finns ju också. har en del leggofilmer på min iPod... Tyvärr lägger de upp mest HU-lir i det formatet. Men det finns några mtts och sngs också. annars finns det sätt att ändra andra film-filer så du kan se dem på din iPhone; googla efter Aimersoft iPhone Converter Suite tex. Citera
Eblinho Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 De har problem med inloggningssystemet iaf men tror att de har fått upp några filmer. +1 Citera
Recommended Posts