carromalmoe Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Såg att jag kom in på 10de plats på insamlade poäng igår så jag fick välja en ny bonus. Så tog en 400$ bonus för 3640 points,betalas ut 100$ per gång för varje 910 poäng.. Ska nog ha klarat den till slutet av nästa vecka känns det som,Gjorde 1397points på 2 dagar.. Nä nu är dte dags att fixa lite käk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 8:e 10:e varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Sluta med språkpolisandet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 1 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 8:e 10:e varsågod! Tack nu har jag lärt mig nåt nytt idag me.tack.. Du e ju bättre än en privatlärare,och billigare än en one dollar hoe. Men lär mig gärna mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Jag sliter mitt hår här! Vilket antal är inte x? 3 och 7 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Sitter på finalbord på en 108$ turnering 9000$ guarantee ligger chip2-3.. spelet flyter på ordentligt. slutade 2a för 2142$.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Och nu summerare vi gårdagaens o nattens spel. 108$turnering där jag slutar 2a och fick fina 2142$ 54$turnering där jag slutade på en hedrande 8 plats.fick 192$. Cashgamet gick jag 368$ i vinst på en 2000 händer. Har gjort 760points av dom första 910 för bonusen på 100 dollar. Överhuvudtaget tycker jag pokern är roligt igen,speciellt nu när hela familjen har varit samlade,jag och min bror,som oxo spelar poker,har startat ett konto till vår 63 åriga mamma på pokerstars,hon fick sitta o spela sng på mitt konto och tyckte det va kul,och hon vann faktiskt hela 3 st av 8 spelade,så nu blir det väl ett par dagar när hela familjen spelar tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Det va det värsta..kl 1035 ringer det på dörren som en galning..sov jättedjupt o hör den ringklockan,hörs ju 600ggr mer när man sover..får ta på mig morgonrocken,går o öppnar dörren,,får syn på 2 tanter i 60 års åldern,frågar vänligt va dom vill..:jo vi kommer från jehovas vittnen säger dom...slam o så stänger jag dörren... Va fan ska dom komma så tidigt..och HOS mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 jehovas vittnen Dom idioterna kommer alltid och stör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Kunde inte sagt det bättre än Gdaily!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Haha, jag hade nyss klivit upp ur sängen klockan ett på eftermiddagen en dag (är man degen så är man) när de ringde på. Först stod ena kärringen och glodde i rutan vid sidan om ytterdörren, sen när jag öppnade frågade de om jag var sjuk eftersom jag var hemma! Ska väl dem ta och skita i? FJAjfkadjfkadjfadjklkrjkjehovarövhålJAFJKDHFarieklm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Dom idioterna kommer alltid och stör mmm kan man verkligen säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Ok dags att summera gårdagens spel: spelade 4 st satelliter till Live event qualifier och big deal=2 biljetter till live event qualifier och en big deal ticket,värde 320$ st. 10+1$ SnG slutade 2a för 30$. 20+2$ SnG slutade 1a för 100$ spela lite cg omaha förlora 200$,efter suckouts 600gånger,nötkåt mot 4tal 3ggr inom 2 timmar...det sög,men men whats come around goes around som d heter... Sen ett par turneringar allt från 5-100$ där ja inte fick betalt på ett ****.. Har även clerat halva bonusen,så plocka ut 3800$,lämna ett par hundringar. Ska testa en ny sida har jag bestämmt mig. Ska testa prima igen tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 3 Januari , 2009 Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 ...efter suckouts 600gånger,nötkåt mot 4tal 3ggr inom 2 timmar... Jag tycker fan nötkåt borde vinna den handen i alla lägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Jag tycker fan nötkåt borde vinna den handen i alla lägen eller hur..4al,straight och royal flush borde avskaffas:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Åkte ut på 10e plats i en 10$rebuy turnering, turneringen va seg av sig,men hade en jäkligt trevlih konversation me forum Jennez.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 3 Januari , 2009 Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Åkte ut på 10:e plats i en 10$rebuyturnering.Turneringen var seg av sig, men jag hade en väldigt trevlig konversation med den eminente forumråttan Jennez... Med vänliga hälsningar eurythmech från andra sidan graven... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Med vänliga hälsningar eurythmech från andra sidan graven... hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 3 Januari , 2009 Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 eller hur..4al,straight och royal flush borde avskaffas:-D Läs om, läs rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Läs om, läs rätt? syfta du på missade T i 4tal...annars förstår ja inte.. I vilket fall som helst så har jag nu varit inne i stan och handlat lite saker,bland annat så hade en skiva kommit in som jag verkligen kan rekomendera...Amos Lee---Last Day At The Lodge. Snart dags för lite turneringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 3 Januari , 2009 Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Du skrev NÖTKÅT istället för nötkåk och jag försökte skämta till det lite men min humor kan nog va lite skral ibland... jag tycker vi håller där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 3 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2009 Du skrev NÖTKÅT istället för nötkåk och jag försökte skämta till det lite men min humor kan nog va lite skral ibland... jag tycker vi håller där! hahahah det missa jag totalt...kanske va jag nötkåt vid tillfället jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Gårdagens spel så ja va ska man säga,massa turneringar gick åt helvete,men kom djupt i en turnering men åkte på 15 plats med KK vs 99 om chipleaderpot. fick mig 1k$ ungefär..sen hade jag ett finalbord i en 10 dollores turnering. Spela inget cashgame alls igår,känns som jag ska satsa på turneringar. Ikväll blir det Big deal på ongame samt 2 package guaranteed till aussie millions oxo på ongame samt lite turneringar på stars allt från 11-22$,ska föröska ta satelliter till warm-up eller millions på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2009 Nu 5 min innan andra pausen så har jag 11357 på big deal,med avarage på 5200.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts