Gå till innehåll

Carros PLO Hi + turneringsdagbok... RedKings


carromalmoe

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Go go go!

 

Blir inga turrar på Ongame för mig ikväll. Ikväll ska jag troligen knarka för första gången. Stilnoct. Mums och gonatt. Lycka till!

 

tackar tackar...åkte på 53 plats stälde med AJs och han hade QQ...inget att göra,va shortstackad med 9bb..fick 639$ för besväret.

 

Hur gick det själv för dig idag på på pokerborden,blev det nåt mer finalbord idag?

Ahh hoppas du sover djupt o hårt på dom pillerna..

 

sov gott..puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag inte spelat nåt än,utan varit inne istan och köpt mig en ny bärbar data,Hp pavilionDv7,sen köpte jag mig en 22tums skärm,även den HpW2216..så ska testa med att spela 4 bord åt gången.

 

 

Dagens turneringar jag ska spela idag blir:

 

20+2$deepstack 5k garanterat på redkings:ute QQ VS 44..4a på flop och jag är ute.

 

Avanmälde mig på 24$knockout turneringen pga en vännina kommer på besök och då kan jag inte vara osocial.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag endast legat i sängen och njutit av livet,kollat film:Weeds hela säsong 1,och No country for old men,en av dom bättre filmerna jag sett på många år.

 

 

 

Turneringar idag:109$ på pokerstars 50k garanterat,starta kl 1900

50$- 1 rebuy och 1 addon 18k garanterat startar kl 1930

24+2$ knockout 13.5K Garanterat på Full tilt staratar kl 2100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godagens godagens.

Helgen är kommen ooch välkommen,har inte spelat nån poker dom senaste 2 dagarna,tycket det hade blivit för mycket senaste veckorna så har haft annat för mig,b:la bokat mig en resa i februiari,24 februari bär det av till Usa och California i 4 månader.

Sen har reggat mig för Ept copenhagen,kan hända att det blir San remo med.

 

Idag ska det bli en massa pokerspelade..

Bl:a Estoril live satelitt på Redkings.

Sen en massa turneringar på Full tilt...24-109$ turneringar

pokerstars 11-215$ turneringar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelar du egentligen? blir förvirrad av din dagbok =)

ena dan ser man dig spela 0,25/0,50 cachgame och typ 10 dollars turrar. sen spelar du helt plötsligt turneringar upp till 200 dollar å nu ser man nåt om att spela två stycken ept? :-D

 

Hahaha,ja du jag är en förvirrad tös,nej men det har gått så sjukt bra senaste 2 veckorna på pokern,så har gått upp i nivåer,startade att spela low turneringar och low cashgame för att få känslan tillbaka i spelet,men just nu tar jag paus i cashgamet,för att satsa på turneringar som jag tror nog är spelet för mig.

 

Hur det kommer sig jag ska spela Ept,ja varför inte.ligger ju på hemmaplan som sagt,eller runt hörnan från hemmaplan..Ept San Remo får vi se om det blir,men det lutar åt det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha,ja du jag är en förvirrad tös,nej men det har gått så sjukt bra senaste 2 veckorna på pokern,så har gått upp i nivåer,startade att spela low turneringar och low cashgame för att få känslan tillbaka i spelet,men just nu tar jag paus i cashgamet,för att satsa på turneringar som jag tror nog är spelet för mig.

 

Hur det kommer sig jag ska spela Ept,ja varför inte.ligger ju på hemmaplan som sagt,eller runt hörnan från hemmaplan..Ept San Remo får vi se om det blir,men det lutar åt det..

 

 

ok då får man väl gratta till framgångarna :-D

Några tips att dela ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Har hållt mig borta från pokerforum.nu ett bra tag för bara tröttna på pokern helt,blev för mycket hangaround här för mi del.

Har iofs spelat lite smått då och då,men inget seriöst satsande,men tänkte börja igen lite seriöst,varför jag inte har satsat så helhjärtat är för jag jobba en hel del,sen åkte jag och en vännina på 6månaders resa/jobb i usa,sen sista 3 månaderna har jag jobbat me familje företaget.(2 veckor låg ja i svinflunsan)

Har lagt mitt *jobb* på is just nu,och tänker inte börja jobba me det igen närmsta månaderna,utan väntar tills jag och vänninan åker öer till usa igen.

 

Har kollat runt lite olika sidor och blir väl FT som jag ska spela på igen,eller Redbet,Men tar gärna emot tips på andra sidor,som har bra turneringar,kommer nog endast spela cg på Redbet,

 

Ja iallfall hoppas det kan bli kul att spela poker igen.

 

pussar och kramar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...