Gå till innehåll

Månadsresultat december och årsresultat 2008.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

December: +6.007:- 62 h, SvS, NL 400, 98:- /h. 29.956 givar.

 

2008: +45.191:- Drygt 500 timmar. Bara hos SvS och Party.Poker. Mest NL 200, 400(SvS) och NL 25,50(pp). Cirka 84:- /h. 242.383 (cirka) givar.

 

vad använder ni för program för att få all den här statistiken, kan ni ge mig tips på nåt bra?.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad använder ni för program för att få all den här statistiken, kan ni ge mig tips på nåt bra?.

 

Jag har använt både PO och PT. Men nu har jag inget statistikprogram alls utan räknar ut allt själv. För min dator är så seg att den tappar massa givar om jag använder PokerOffice eller Pokertracker.

 

Edit: Räknar ut allt själv genom att titta i SvS statistik alltså. Där står ju både antalat givar man spelar(från att man nollställt) och hur många timmar man spelat en månad.

 

Stäng, lås, släng bort nyckeln!!!!!! Samma sak varenda månad :(

 

Sorry om jag dubbelpostade. Men hittade ingen tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla posta den 1:a varje månad istället...

 

Jaha, men vad spelar det för roll? Jag har spelat klart den här månaden och det är det säkert många som gjort. Visst kan det vara lite onödigt att börja posta resultattrådar i mitten av månaden. Men nu är ju månaden i stort sett slut och det är säkert jättemånga som spelat klart det här året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla posta den 1:a varje månad istället...

 

Spelar det verkligen så stor roll? Vänta med att posta tills den 1:a då? Säkert många som är klara med sitt spel denna månaden/året redan. Håller med om när tråden startas en vecka innan är lite överdrivet. Men 2 dagar innan + att det är nyårsafton imorrn och många kommer in sitta vid datorn då.

 

edit: Var lite sen, Benny skrev ungefär samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar det verkligen så stor roll? Vänta med att posta tills den 1:a då? Säkert många som är klara med sitt spel denna månaden/året redan. Håller med om när tråden startas en vecka innan är lite överdrivet. Men 2 dagar innan + att det är nyårsafton imorrn och många kommer in sitta vid datorn då.

 

edit: Var lite sen, Benny skrev ungefär samma sak.

 

Jaha, men vad spelar det för roll? Jag har spelat klart den här månaden och det är det säkert många som gjort. Visst kan det vara lite onödigt att börja posta resultattrådar i mitten av månaden. Men nu är ju månaden i stort sett slut och det är säkert jättemånga som spelat klart det här året.

 

Jag hoppas båda ni förstår att ni säger emot er själva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas båda ni förstår att ni säger emot er själva?

 

Är tråden skapad alldeles för tidigt tar säkert någon moderator bort den, i annat fall får den vara kvar och du får vänta tålmodigt tills den 1:a innan du postar dina resultat. Märker att det är svårt för dig att hålla dig borta, men 2 dagar till klarar du, gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är tråden skapad alldeles för tidigt tar säkert någon moderator bort den, i annat fall får den vara kvar och du får vänta tålmodigt tills den 1:a innan du postar dina resultat. Märker att det är svårt för dig att hålla dig borta, men 2 dagar till klarar du, gl!

 

Spelar ingen roll, ni säger ändå emot er själva...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

December: 50K sek plus

Hela året: 349500 Sek plus

 

Hittade runt 200k plus första tre månaderna, sen kom riggen ifatt mig.

Tappade motivation till grinden under sommaren.. kanske snittade 10k händer/månad under sommaren.

 

Sen under hösten har jag äntligen fått lite motivation vilket gett lite extra klirr i kassan.

 

Summering år 2008: Mycket nöjd. Har haft heltidstjänst stora delar av året och fått fina meriter därifrån. Har samtidigt lyckats lämna lyan många gånger under året och har därför lyckats bibehålla vänskapen med både vänner och flickvännen.

Ekonomiskt borde jag ha blivit rikare men jag har fegat och stannat på samma nivå under året, och stundtals även under standardnivån.

 

Planer för 2009: Spela mindre poker. Visst, det var kul att tjäna 350k under ett år men det räcker gott med runt 200k.

Satsa på att läsa på högskola till våren och förhoppningsvis komma in på polishögskolan till nästa vår.

Alltid försöka priorita vänner och flickvän framför pokern.

Inte lägga så förbaskat mycket datortid till slösurfande, utan ägna denna tid till studier.

 

Wish me luck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

December: 50K sek plus

Hela året: 349500 Sek plus

 

Hittade runt 200k plus första tre månaderna, sen kom riggen ifatt mig.

Tappade motivation till grinden under sommaren.. kanske snittade 10k händer/månad under sommaren.

 

Sen under hösten har jag äntligen fått lite motivation vilket gett lite extra klirr i kassan.

 

Summering år 2008: Mycket nöjd. Har haft heltidstjänst stora delar av året och fått fina meriter därifrån. Har samtidigt lyckats lämna lyan många gånger under året och har därför lyckats bibehålla vänskapen med både vänner och flickvännen.

Ekonomiskt borde jag ha blivit rikare men jag har fegat och stannat på samma nivå under året, och stundtals även under standardnivån.

 

Planer för 2009: Spela mindre poker. Visst, det var kul att tjäna 350k under ett år men det räcker gott med runt 200k.

Satsa på att läsa på högskola till våren och förhoppningsvis komma in på polishögskolan till nästa vår.

Alltid försöka priorita vänner och flickvän framför pokern.

Inte lägga så förbaskat mycket datortid till slösurfande, utan ägna denna tid till studier.

 

Wish me luck.

 

Stort grattis och lycka till! Vilken nivå har du spelat på och ungefär hur många givar har du spelat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back typ 200 dollar i dec, knappt spelat något öht. Varit massa utomlands och firat massa helger. Dock fixat en oslagbar deal inför 2009 =)

 

Året slutar väl 700k SEK plus kanske men jag lyckades också backa 240k på börsen så inte såååå mycket rikare än för ett år sen =/

 

Även lyckats hitta meningen med livet vilket är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...