Haslo Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Dags att summera nu när året börjar lida mot sitt slut tycker jag. Pokerforums egna tråd där folk ska risas och rosas. Vem skrev årets bästa/sämsta inlägg? Vem är årets pflirare? Vilken är årets dagbok? Vem skrev årets mest dumma kommentar? Vem gjorde årets mest onödiga tråd?(Not this I hope) Ja det finns säkert massor av folk man vill ge lite extra glädje men en fin nyårskaramell. Hitta på din egna kategori eller sno nån annans. Feel free to motivera era svar oxå. Varsågoda! Jag börjar: Årets roligaste inlägg: "jag ska göra en dagbok om hur jävla dåliga fittkort jag får. börjar nu." REEDE Årets dagbok: Ramziz. Vem gillar inte när en sån framgångsrik spelare sitter och berättar om vilka grymma fester han fått uppleva? Sen vare även han som introducerade mig till uttrycket fuck my life, vilket jag är evigt tacksam för. Har slut på fler just nu men det lär väl komma fler. Fyll på nu. Citera
Recommended Posts