Gå till innehåll

kungrikards turnering


Kronenbour

Recommended Posts

Nice! Hur många spelare räknar du med och är det någon garanterad pott :) ?

 

//MS

 

Finns inget sådant som garanterad pott på SvS. Något med den svenska byråkratin... Hoppas att "Kungen" och rövaren gör upp ensamma i denna turnering.

Deras sista dag på detta forum med ganska eleka personangrepp fick mig nästan att skämmas över att verka & bod i samma land som dessa drägg.

:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan hålla med om att Rövaren och KR är oförskämda och kränker människor men ibland är det med ironi. Pokerforum generella problem att jag vet att väldigt många människor inte vill skriva där eller slutar att skriva är just dessa inlägg som finns i denna tråd. En vill bara bjuda in till en turnering och varje inlägg därefter finns det otroligt otrevliga ord och meningar som bygger just denna extrema otrevliga stämning som finns i väldigt många trådar. Folk skriver och frågar eller vill ha råd och fram kommer dessa ironiserande och sarkastiska personer som inte tillför något annat än en otrevlig stämning. Det vill nog till att Gdaily och Othello tar tag i detta annars blir det bara dessa personer som stannar kvar. Att stänga av en tramsdagbok var ju inte särskilt svårt. Jag menar att Pokerforum har ett allvarligt problem och det är just detta man måste ta tag i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IP check? Jag nickar Kronenbour på Svenska Spel och känner varken kungrikard eller Rövaren. Anledningen till att jag påminner om turneringen är att jag ville att forumfolk skulle joina för en trevlig turnering, med just enbart forumfolk.

 

Ok. Tror dock forumiter överlag gärna avstår samvaro med Rövaren och hans förpubertala intellekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso bra värde att spela poker mot mänskliga amöbor men skulle hellre ta den hundringen och vika ett pappersflygplan eller nåt.

 

Så sjukt bra svar imo :)

Ni borde köra 3-500kr inköp så tror jag folk skulle bli mer intresserade. Vem pallar sitta o lira en 100kr deepstackturre, prestigen väger inte upp utebliven deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...