Kronenbour Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Tjena! Vill bara påminna om kungrikards turnering idag på Svenska Spel klockan 20:15. Insatsen är 100+10 och listas under Turneringar -> Privata. Lösenordet är "kungen". Det vore kul om så många forummänniskor som möjligt ansluter! Lycka till och Gott Nytt År!!! Citera
MikeTime Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Vore kanske skoj men orkar inte med att höra ordet "röven" 214 ggr i chatten... Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Nice! Hur många spelare räknar du med och är det någon garanterad pott ? //MS Citera
Partyjack Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Vore kanske skoj men orkar inte med att höra ordet "röven" 214 ggr i chatten... LOL! Min motivation ligger någonstans i närheten.. Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Nice! Hur många spelare räknar du med och är det någon garanterad pott ? //MS Finns inget sådant som garanterad pott på SvS. Något med den svenska byråkratin... Hoppas att "Kungen" och rövaren gör upp ensamma i denna turnering. Deras sista dag på detta forum med ganska eleka personangrepp fick mig nästan att skämmas över att verka & bod i samma land som dessa drägg. Citera
el_kryddo Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Förvisso bra värde att spela poker mot mänskliga amöbor men skulle hellre ta den hundringen och vika ett pappersflygplan eller nåt. Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Haha ingen som gillar denna playern ^^??? Förklara nu vad som har hänt så får ja höra ? Citera
Klyka Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Haha vilka nollor! Hade ingen aning om vem kungrikard och rövaren var, men kollade lite i deras DB nu. Störda människor. Nån som påstod att de var 25+, måste ha tagit fel på en sisådär 12-13 år, va? Citera
The Grand Bark Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Förvisso bra värde att spela poker mot mänskliga amöbor men skulle hellre ta den hundringen och vika ett pappersflygplan eller nåt. Precis så! Citera
Kronenbour Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Hehe, intresset verkar vara svalt. Än så länge är det bara jag och Rövaren som är reggade. Får väl ta honom heads-up i värsta fall då. Citera
gerulatis Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Jag kan hålla med om att Rövaren och KR är oförskämda och kränker människor men ibland är det med ironi. Pokerforum generella problem att jag vet att väldigt många människor inte vill skriva där eller slutar att skriva är just dessa inlägg som finns i denna tråd. En vill bara bjuda in till en turnering och varje inlägg därefter finns det otroligt otrevliga ord och meningar som bygger just denna extrema otrevliga stämning som finns i väldigt många trådar. Folk skriver och frågar eller vill ha råd och fram kommer dessa ironiserande och sarkastiska personer som inte tillför något annat än en otrevlig stämning. Det vill nog till att Gdaily och Othello tar tag i detta annars blir det bara dessa personer som stannar kvar. Att stänga av en tramsdagbok var ju inte särskilt svårt. Jag menar att Pokerforum har ett allvarligt problem och det är just detta man måste ta tag i. Citera
MikeTime Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Hehe, intresset verkar vara svalt. Än så länge är det bara jag och Rövaren som är reggade. Får väl ta honom heads-up i värsta fall då. IP-check...? Citera
Kronenbour Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Haha ingen som gillar denna playern ^^???Förklara nu vad som har hänt så får ja höra ? Läs kungrikards och Rövarens gemensamma dagbok så förstår du. Citera
Kronenbour Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 IP-check...? IP check? Jag nickar Kronenbour på Svenska Spel och känner varken kungrikard eller Rövaren. Anledningen till att jag påminner om turneringen är att jag ville att forumfolk skulle joina för en trevlig turnering, med just enbart forumfolk. Citera
MikeTime Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 IP check? Jag nickar Kronenbour på Svenska Spel och känner varken kungrikard eller Rövaren. Anledningen till att jag påminner om turneringen är att jag ville att forumfolk skulle joina för en trevlig turnering, med just enbart forumfolk. Ok. Tror dock forumiter överlag gärna avstår samvaro med Rövaren och hans förpubertala intellekt. Citera
Partyjack Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Haha.. Läste precis deras gemensamma dagbok. Har lite haft uppfattningen sedan länge att nivån är sjukt låg, men detta var.. Pinsamt!! Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Ok. Tror dock forumiter överlag gärna avstår samvaro med Rövaren och hans förpubertala intellekt. +1 Citera
Kronenbour Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Ok. Tror dock forumiter överlag gärna avstår samvaro med Rövaren och hans förpubertala intellekt. Antar att du har rätt. Citera
Antisk Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Förvisso bra värde att spela poker mot mänskliga amöbor men skulle hellre ta den hundringen och vika ett pappersflygplan eller nåt. Så sjukt bra svar imo Ni borde köra 3-500kr inköp så tror jag folk skulle bli mer intresserade. Vem pallar sitta o lira en 100kr deepstackturre, prestigen väger inte upp utebliven deg. Citera
Klyka Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Jag kan intyga att Kronenbour inte är kungrikard eller rövaren. Jag ringde och frågade. Nä då, men han är inte nån av dem. Citera
m1978 Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Orka riskera att hamna på dras bord. Alla vet ju redan att när dom ställer all in med 200 bb´s så har dom AA Citera
Kronenbour Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Orka riskera att hamna på dras bord. Alla vet ju redan att när dom ställer all in med 200 bb´s så har dom AA Desto starkare anledning att vara med, anser jag. Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Desto starkare anledning att vara med, anser jag. 100SEK som sagt. Ganska kasst värde i att spela denna för alla som klarar att grinda typ 3-4NL100 bord och uppåt. Sen att killarna som anordnar turneringen är 2 förpubertala idioter gör inte saken bättre. Citera
MikeTime Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Turneringen ställdes in... :-D Citera
JELLJUN Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Turneringen ställdes in... :-D Blev det inte ens HU mellan kungen och rövaren, var ju kungen kung på Citera
Recommended Posts